کمیته انضباطی طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها
سرخط خبرها

مدال رأی مردم

  • کد خبر: ۱۹۰
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
مدال رأی مردم
از منتخبان نظرسنجی برترین چهره ورزش سال ۹۷ مشهد قدردانی شد؛ در این نظرسنجی که توسط شهرآرا ورزشی برگزار شد ۱۲ هزار نفر شرکت کردند

مرتضی اخوان - قاب ماندگار تکرار می‌شود. این دومین سال پیاپی است که منتخبان مردمی در نظرسنجی بزرگ شهرآراورزشی به روی صحنه می‌آیند تا با جایزه‌شان تصویری را در قلب کارنامه ورزشی‌شان به ثبت برسانند؛ جایزه‌ای که به گفته خیلی‌هایشان یکی از جوایز ارزشمند دوران حرفه‌ای‌شان است، جایزه‌ای که از دل یک نظرسنجی مردمی با بیش از 12هزار رأی است و این خود مردم هستند که بهترین را انتخاب می‌کنند؛ نه هیچ داور و هیچ آکادمی و هیچ رانت دیگری. آیین تجلیل از برگزیدگان مردمی نظرسنجی برترین ورزشکار سال مشهد در دل جشن ده‌سالگی شهرآرا، روزنامه شهر امید و زندگی، برگزار شد. تجلیل از رضا سخندان به‌عنوان برترین چهره ورزش مشهد در بخش «آقایان»، رؤیا کلاتی به‌عنوان برترین چهره ورزش مشهد در بخش «بانوان» و شاهین ایزدیار برترین چهره ورزش مشهد در بخش «توان‌یابان».
چند ماه قبل‌تر
اسفندماه1397 بود که درست مثل اسفند سال قبلش، شهرآراورزشی با مکانیزمی جدید به برگزاری نظرسنجی بزرگی در بخش انتخاب بهترین چهره ورزش سال مشهد اقدام کرد. تفاوت دومین دوره این نظرسنجی با دوره اول در آن بود که دوره اول نام یک نفر از میان تمامی بخش‌ها و ورزشکاران نامزد به عنوان برترین چهره سال ورزش مشهد معرفی می‌شد، اما دومین دوره با توجه به آنکه قرار بود معیار انتخاب‌ها دقیق‌تر باشد، نامزدها در 3 بخش مجزا برای آرای مردمی معرفی شدند؛ آقایان، بانوان و توان‌یابان.
از عیان‌ها تا نهان‌ها
قابل پیش‌بینی بود که رضا سخندان و شاهین ایزدیار در 2 بخش آقایان و توان‌یابان با توجه به افتخارات و درخشش خارق‌العاده‌شان در سال97 بیشترین آرای مردمی را به دست آورند. سخندان در رقابت با مجتبی یوسفی (والیبالیست) و مهدی جاوید (فوتسالیست) توانست 54درصد آرا را به خود اختصاص بدهد و برترین چهره ورزش آقایان در سال97 باشد. شاهین ایزدیار هم در رقابت با هادی رضایی (مربی تیم ملی والیبال‌نشسته) و عاطفه نقوی (شطرنج‌باز) توانست 55درصد آرا را به خود اختصاص دهد و چهره برتر بخش توان‌یابان سال97 باشد. سخندان و ایزدیار یکی با پرچم‌زدن در رده‌بندی جام‌جهانی2018 فوتبال در روسیه و دیگری با کسب 6 مدال طلا و یک نقره در بازی‌های پاراآسیایی2018 جاکارتا آن‌قدر در چشم بودند که بتوان به‌دست‌آوردن آرای مردمی را برای آن‌ها پیش‌بینی کرد؛ اما شگفتی بزرگ در این میان برای رؤیا کلاتی بود. فوتسالیست جوان مشهدی که در تیم فوتسال هیئت فوتبال استان در لیگ برتر درخششی خیره‌کننده داشت و با 20 گل یکی از گل‌زن‌ترین بانوان لیگ برتر فوتسال بود، توانست در رقابت با فاطمه ارژنگی (فوتسالیست) و مهلا عاطفه‌دار (قایق‌ران)، 59درصد آرای مردم مشهد را به خود اختصاص دهد و چهره برتر بانوان ورزشکار سال97 مشهد لقب بگیرد.
سخندان: خستگی از تنمان در رفت
کمک‌داور مشهدی که با اقتدار، برترین چهره ورزش آقایان مشهد در سال97 شد، بعد از دریافت جایزه مردمی‌اش می‌گوید: این نظرسنجی اتفاق مبارکی است که ورزشی‌ها در معرض قضاوت مردم قرار می‌گیرند. تلاش زیادی کردیم و سختی‌های فراوانی را دیدیم؛ اما وقتی مردم به شما رأی می‌دهند، این یعنی شما دیده شدید و خستگی از تنتان در می‌رود. این به ما انرژی می‌دهد تا با قدرت و انگیزه بیشتری به‌سمت جلو حرکت کنیم. رضا سخندان اضافه می‌کند: سن‌وسالم به‌شکلی است که من یک سال دیگر می‌توانم به‌عنوان داور بین‌المللی فعالیت کنم، بعد از آن باید تصمیم بگیرم که آیا به قضاوت ادامه بدهم یا به‌سمت کار آموزش بروم. شاید در قسمت آموزش و نظارت در AFC و FIFA ورود پیدا کردم تا بتوانم به جوان‌ها خدمت کنم و چیزهایی که یاد گرفتم، به جوانان یاد بدهم.
ایزدیار: با اعتماد مردم به‌دنبال تاریخ‌سازی در توکیو هستم
شاهین ایزدیار که در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا از مشهد به این تورنمنت اعزام شد و با درخشش خیره‌کننده‌اش توجه همگان را به خود جلب کرد، این‌بار در نظرسنجی برترین چهره توان‌یابان مشهد در سال97 هم مقتدرانه اول شد. ایزدیار می‌گوید: خیلی خوش‌حالم که از دید مردم به‌عنوان بهترین ورزشکار در بخش توان‌یابان انتخاب شدم و این برای من خیلی باارزش است. او درباره مسابقات پاراالمپیک2020 توکیو و انتظار مردم از او برای تکرار موفقیت جاکارتا می‌گوید: بحث پاراالمپیک با پاراآسیایی خیلی تفاوت دارد. در پاراالمپیک رقبا با امکانات بیشتر و علم بالاتر به مسابقات می‌آیند و پیشرفتشان خیلی بیشتر است؛ اما ما هم انگیزه‌هایمان بالاست و بعد از پاراالمپیک لندن و ریو که فینالیست شدم، در توکیو می‌خواهم تاریخ‌ساز شوم و روی سکو بروم. به دعای مردم هم خیلی امیدوارم. تمریناتم را هم مدام پیگیری می‌کنم و تمام توانم را برای پاراالمپیک2020 گذاشته‌ام.

رؤیا کلاتی: توجه مردم برایم ارزشمند است

فوتسالیست جوان مشهدی در آیین تجلیل از برگزیدگان مردمی نظرسنجی انتخاب برترین چهره ورزش سال مشهد غایب بود. رؤیا کلاتی که در حضور فاطمه ارژنگی و مهلا عاطفه‌دار، 2 ورزشکار باتجربه مشهدی، بیشترین رأی مردمی در بخش بانوان را به دست آورد، دراین‌رابطه می‌‎گوید: متأسفانه به‌دلیل حضور در مصاحبه مقطع دکتری باید در تهران حاضر می‌شدم که هم‌زمان با برگزاری این مراسم بود و ازاین‌بابت بسیار ناراحت شدم که نتوانستم در این جمع حاضر باشم. ستاره نوظهور فوتسال بانوان استان با اشاره به اقدام شهرآراورزشی در برگزاری نظرسنجی مردمی انتخاب برترین چهره ورزش مشهد ادامه می‌دهد: این توجه مردمی برای من بسیار خوب و ارزشمند است. او اضافه می‌کند: یکی از اتفاقات خوب شهرآراورزشی، توجه به ورزش بانوان است که قطعا به پیشرفت بانوان ورزشکار این شهر می‌تواند کمک کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->