نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

رستگاری مغضوبان در اولدترافورد

  • کد خبر: ۱۹۰۹۳۰
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
رستگاری مغضوبان در اولدترافورد
مگوایر و اونانا امید‌های منچستریونایتد در اروپا را احیا کردند.

شهرآرانیوز، شاید در تاریخ باشگاه منچستریونایتد هیچ بازیکنی به اندازه هری مگوایر با انتقاد و حتی نفرت طرف‌داران روبه‌رو نشده باشد؛ مدافعی که در یکی‌دو فصل گذشته روز‌های کابوس‌واری را در جمع شیاطین سرخ گذرانده است و مدیران باشگاه تقریبا هرکاری کردند تا بتوانند از شر او راحت شوند.

آندره اونانا، دروازه‌بان کامرونی این فصل آن‌ها، هم در هفته‌های گذشته در این مسیر به مگوایر پیوسته بود و عملکرد بدش باعث شده بود که طرف‌داران او را هم به سیبل انتقاداتشان تبدیل کنند، اما بازی این هفته یونایتد‌ها در لیگ قهرمانان اروپا برای این دو بازیکن معجزه‌وار پیش رفت و آن‌ها ورق را به سود خود برگرداندند. شیاطین سرخ که در دو بازی گذشته‌شان در مرحله گروهی باخته بودند، اگر در بازی سوم هم نتیجه نمی‌گرفتند، باید خود را از لیگ قهرمانان حذف‌شده می‌دانستند، اما مگوایر و اونانا با درخشش خود سه‌امتیاز حیاتی دیدار برابر کپنهاگن را به حساب تیمشان واریز کردند تا به ناجیان غیرمنتظره شیاطین سرخ تبدیل شوند.

ناجیان منفور منچستر

شاگردان اریک تنهاخ در آخرین بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا درحالی میزبان کپنهاگن دانمارک بودند که دو شکست قبلی برابر بایرن‌مونیخ و گالاتاسرای آن‌ها را به قعر جدول چسبانده بود و فقط گرفتن سه‌امتیاز این بازی خانگی می‌توانست آن‌ها را به صعود امیدوار نگه دارد.

درحالی‌که امید شیاطین سرخ برای گل‌زنی به مارکوس رشفورد، راسموس هویلند و آنتونی بود، عملکرد این سه مهاجم بسیار ناامیدکننده بود تا کار شاگردان تنهاخ گره بخورد، اما در دقیقه ۷۲ بعیدترین فرد برای گل‌زنی، یعنی هری مگوایر، توانست قفل دروازه حریف دانمارکی را باز کند. کار با تک‌گل مدافع مغضوب طرف‌داران رو به پایان بود که در وقت‌های تلف‌شده روی حرکت خطرناک اسکات مک‌تامینی یک پنالتی به نفع حریف گرفته شد تا کاخ آرزو‌های منچستری‌ها در آخرین ثانیه‌ها رو به ویرانی برود، اما این‌بار نوبت دیگربازیکن مغضوب طرف‌داران، یعنی اونانا بود که با مهاری تماشایی، پنالتی بازیکن کپنهاگن را دفع کند و سه‌امتیاز شیرین و حیاتی این مسابقه را به تیمش هدیه دهد.

گلایه مگوایر از فشار انتقاد‌ها

مگوایر پس از شب رؤیایی که پشت سر گذاشت، درباره وضعیت چندماه اخیرش در ترکیب شیاطین سرخ گفت: بازی در یونایتد همین است. با یک روز خوب در آسمان‌ها هستی و با چند اشتباه له می‌شوی و به بحران می‌روی. من از گلی که زدم، خیلی خوش‌حالم. این لحظه بزرگی برای من و تیم است. من بازیکنی حرفه‌ای هستم و این مدت کمتر از حدی که به آن عادت داشتم، بازی کردم که برایم متفاوت بوده است.

بازی برای یک تیم بزرگ همین است. ما باید با بازیکنان باکیفیتی رقابت کنیم. این مهم‌ترین بخش فصل برای من بوده است. این یک نقطه شروع خواهد بود. من می‌خواهم از اینجا ادامه بدهم و فقط به یکشنبه و بازی بعدی برای تیم فکر می‌کنم. مگوایر درباره اونانا هم گفت: آندره شخصیت بزرگی دارد و بازیکن بزرگی برای منچستر می‌شود. او به‌زیبایی پنالتی را مهار کرد. ما هم به‌عنوان مدافع در بازی‌های قبلی بار زیادی روی دوش او گذاشته بودیم. خیلی برایش خوش‌حالم و می‌دانم هفته‌های گذشته برایش سخت بوده است.

امید اونانا به ادامه روند خوب منچستر

دروازه‌بان کامرونی منچستر هم سرانجام پس از مدت‌ها در ورزشگاه خانگی تیمش تشویق شد و توانست اعتماد هواداران را جلب کند. اونانا از زمان پیوستن به یونایتد در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی تاکنون به‌شدت زیر فشار قرار داشت و با انتقاد‌های بسیاری روبه‌رو شده بود، اما حالا توانست جواب اعتماد اریک تنهاخ را بدهد. او که از این پیروزی خوش‌حال به نظر می‌رسید، پس از مسابقه سعی کرد خیلی هیجان‌زده نباشد.

اونانا پس از درخشش در برابر کپنهاگن گفت: من فقط کارم را انجام دادم. مهم‌ترین اتفاق این بود که توانستیم برابر تیمی قدرتمند و سرسخت پیروز شویم. من از اینکه توانستیم این برد را به دست آوریم، بسیار خوش‌حالم. ما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و مگوایر گل مهمی زد. ما منچستریونایتد هستیم؛ باشگاهی بزرگ با بازیکنانی بزرگ. مسئله فقط زمان بود و حالا باید این روند را ادامه دهیم. من تردیدی ندارم که به همین شکل پیش خواهیم رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->