ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

واتساپ امکان ویرایش پیام‌ها در کانال‌ها را امکان‌پذیر کرد

  • کد خبر: ۱۹۱۶۷۹
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
واتساپ امکان ویرایش پیام‌ها در کانال‌ها را امکان‌پذیر کرد
اگر منتظر قابلیت ویرایش پیام‌ها در کانال‌های واتساپ بودید، اکنون با به‌روزرسانی جدید می‌توانید پیام‌هایتان را در کانال‌ها به‌سادگی ویرایش کنید.

به گزارش شهرآرانیوز - شاید نادیده‌گرفتن نیاز‌های کاربران توسط واتساپ کمی ناامیدکننده به‌نظر برسد، اما این پلتفرم نشان داده است که می‌تواند مصداق بارزی برای «دیر و زود دارد، اما سوخت‌وسوز نه!» باشد و در نهایت کاربرانش را راضی نگه دارد. متا بالأخره قابلیت ویرایش پیام‌ها در کانال‌ها را به واتساپ اضافه کرد. با این قابلیت، تا حداکثر ۳۰ روز می‌توانید پیام‌هایی را که در کانال‌ها ارسال می‌کنید، ویرایش کنید.

طبق گزارش اندروید پلیس، قابلیت ویرایش پیام در کانال صرفاً برای پیام‌های متنی است و نمی‌توانید از آن برای ویرایش تصاویر و فایل‌ها استفاده کنید. واتساپ با به‌روزرسانی‌هایی مثل امکان داشتن چند حساب روی یک گوشی و افزایش امنیت پلتفرم خود، سعی دارد جایگاه خود را به‌عنوان پیام‌رسان برتر دنیا (از لحاظ تعداد کاربر) حفظ کند.

واتساپ قصد دارد کانال‌های پیام‌رسان خود را به محفلی برای افراد یا شرکت‌ها تبدیل کند و در این مسیر، توقف‌ناپذیر پیش می‌رود. در هفته‌های اخیر، واتساپ ویژگی‌های ارسال پیام صوتی و استیکر را بهبوده داده و اشتراک‌گذاری پیام‌های فردی را آسان‌تر کرده است.

اگرچه پیام‌رسان‌های رقیب مانند تلگرام از مدت‌ها پیش قابلیت ویرایش پیام در کانال‌ها را برای مخاطبان خود به ارمغان آورده بودند، واتساپ اکنون این قابلیت را پیاده‌سازی کرده است. به‌نظر می‌رسد متا به کانال‌ها که حدودا دو ماه پیش در دسترس قرار گرفتند اهمیت زیادی می‌دهد. افراد و شرکت‌ها می‌توانند پیام‌های خود را در کانال‌ها تا حداکثر ۳۰ روز پس از ارسال، ویرایش کنند.

واتساپ پس از ویرایش پیام‌ها در کانال، زمان ویرایش را به کاربران نشان می‌دهد. این امر اجازه نمی‌دهد افراد پیامی را که توسط دیگران دیده شده است، بدون اینکه کسی متوجه شود، تغییر دهند.

ویرایش کردن پیام‌ها در کانال‌های واتساپ بسیار آسان است. برای این کار باید روی پیام ارسالی خود ضربه بزنید تا منوی سه‌نقطه‌ای نمایش داده شود و گزینه‌ی Edit را انتخاب کنید تا بتوانید تغییرات مورد نظرتان را انجام دهید. برای ویرایش پیام‌ها در کانال‌های واتساپ ازطریق مرورگر نیز دقیقاً باید طبق آنچه گفته شد، پیش بروید.

واتساپ درباره‌ی ویرایش پیام‌ها در این پلتفرم، سه نکته را در FAQs (پرسش‌های متداول) یادداشت کرده است: ۱. پیام‌های کانال‌ها تنها تا ۳۰ روز پس از ارسال، قابل ویرایش‌اند؛ ۲. کاربران حاضر در کانال پس از ویرایش هر پیام اعلانی دریافت نمی‌کنند؛ ۳. ویرایش پیام‌های تصویری، صوتی یا فایل‌های دیگر در کانال‌ها امکان‌پذیر نیست و صرفاً می‌توانید پیام‌های متنی خود را ویرایش کنید.

واتساپ در یک ماه اخیر به‌روزرسانی‌های متعددی را منتشر کرده است؛ اما احتمالاً امکان استفاده از چند حساب روی یک دستگاه، مهم‌ترین به‌روزرسانی این پیام‌رسان محسوب می‌شود.

متا با جدی‌تر گرفتن امنیت واتساپ، از مدت‌ها پیش قابلیت ورود با اثر انگشت را نیز برای کاربران فراهم کرده است. طبق گزارش‌ها، واتساپ در‌حال‌حاضر روی بهبود گزینه‌های قالب‌بندی پیام‌ها کار می‌کند. به‌نظر می‌رسد واتساپ به‌هیچ‌وجه قصد ندارد عنوان «پیام‌رسان برتر دنیا» را به رقبا واگذار کند.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->