زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
سرخط خبرها

ارسلان مطهری جایی در ترکیب نکونام ندارد

  • کد خبر: ۱۹۳۹۲۵
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
ارسلان مطهری جایی در ترکیب نکونام ندارد
ارسلان مطهری که در ۵ بازی اخیر استقلال فقط ۲۸ دقیقه بازی کرده در بازی با تراکتور هم حتی یک دقیقه هم فرصت حضور در میدان مسابقه را پیدا نکرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، گرچه جواد نکونام در واکنش به خبر‌های جدایی ارسلان مطهری از استقلال این بازیکن را مورد ستایش قرار داد و حتی اعلام کرد او یکی از بازیکنان با کیفیت استقلال محسوب می‌شود، اما سرمربی استقلال با وجود این تعاریف حتی حاضر نشد یک دقیقه هم از مطهری در جریان بازی مهم تیمش مقابل تراکتور از این بازیکن استفاده کند.

اینکه نکونام پیش از بازی با تراکتور با تعریف و تمجید‌های بسیار مطهری را مورد ستایش قرار می‌دهد، اما حاضر نیست حتی یک دقیقه هم از این بازیکن مقابل تراکتور بازی بگیرد، نشان می‌دهد که آقای سرمربی برخلاف اظهاراتی که داشته تمایلی به استفاده از این بازیکن ندارد و دیگر بازیکنان در اولویت او قرار دارند.


نکونام در جریان بازی با تراکتور از گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی در خط حمله تیمش استفاده کرد و در ادامه نیز آرمان رمضانی را به جای گوستاوو در ترکیب اصلی استقلال قرار داد و مطهری جایی در تعویض‌های او نداشت.

این بازیکن در شش بازی اخیر استقلال فقط ۲۸ دقیقه به میدان رفته است و آمار قابل قبولی ندارد. مطهری آخرین بار که در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت در بازی با سپاهان بود که تیمش در آن میدان شکست خورد.

حالا باید دید در نیم فصل چه اتفاقاتی درباره ارسلان مطهری رخ خواهد داد و آیا باشگاه استقلال حاضر به ادامه همکاری با بازیکنی خواهد شد که چندان مورد توجه سرمربی نیست یا اینکه همچنان به همکاری با این بازیکن ادامه خواهند داد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->