رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد
سرخط خبرها

قوه قضاییه درباره پرونده شهید روح الله عجمیان توضیحات جدیدی داد

  • کد خبر: ۱۹۴۱۳۳
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
قوه قضاییه درباره پرونده شهید روح الله عجمیان توضیحات جدیدی داد
قوه قضاییه درباره پرونده شهید روح الله عجمیان توضیحات جدید اعلام و در آن تأکید کرد: یک ادعا مطرح شده که شخصی نامه نوشته تا در مورد فردی در این پرونده وساطت کند؛ اما چنین چیزی وجود نداشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، اخیراً در پرونده شهادت روح الله عجمیان که در جریان اغتشاشات آبان ماه سال گذشته در کرج شهید شد، چند شبهه و شائبه مطرح شده است؛ قوه قضاییه با انتشار یک ویدئو کلیپ به این شبهات پاسخ داد و در آن عنوان کرد: در یکی از شبه‌ها ادعا شده کسی که به شهید چاقو زده و به وی لگد زده و عامل اصلی قتل شهید عجمیان محسوب می‌شود، دکتر قره‌حسنلو بوده که اعدام نشده و، چون دکتر است و روابط زیادی دارد، آزاد شده است!

این ادعا اصلاً درست نیست؛ چون محمدمهدی کرمی و محمد حسینی که در این پرونده اعدام شدند صراحتاً به این جنایات اعتراف کردند. کسی که به پهلوی شهید چاقو فرو کرد محمد حسینی و کسی که به شهید لگد زد، محمدمهدی کرمی بود.

طبق گزارش پزشکی قانونی، علت اصلی فوت شهید روح الله عجمیان، خونریزی داخلی ناشی از ضربات حسینی و کرمی بوده که هر دو ورزشکار ورزش‌های رزمی بودند و ضربان سنگینی به شهید وارد کردند.

از طرفی طبق گزارش پزشکی قانونی اصلاً دست شهید نشکسته بود، اما حالا شایعه شده که قره‌حسنلو دست شهید را شکسته است!

پرونده شهید از همان اول به دستور ویژه رئیس قوه قضاییه با شفافیت و جدیت رسیدگی شد و هر کس بر اساس جرمی که مرتکب شده بود، مجازات شد.

یک شائبه دیگر مطرح است که ۳ نفر از قاتلان شهید آزاد شده‌اند! در این پرونده دو نفر اعدام شدند و باقی افرادی که به اتهام افساد فی الارض ابتدا حکم اعدام گرفتند هم آزاد شدند و زندانی هستند.

هر ۳ نفری که حکم اعدام آن‌ها شکست بدون یک روز آزادی محکومیت خود را می‌گذرانند.

یک ادعا هم مطرح شده که شخصی نامه نوشته تا در مورد فردی یا افرادی در این پرونده وساطت کند. در صورتیکه اصلآً چنین چیزی وجود نداشته است.

قوه قضاییه در دوران تحول و تعالی نشان داده که نه توصیه‌پذیر اسن و نه کسی از قانون بزرگ‌تر است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->