نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

ذوب‌آهن - شهرخودرو بدون تماشاگر

  • کد خبر: ۱۹۴۴۹
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
ذوب‌آهن - شهرخودرو بدون تماشاگر
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بازی شهر خودرو و ذوب آهن از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، در مشهد بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ فرزاد فتاحی در رابطه با پیشگیری و اقدامات بهداشتی انجام شده در رابطه با شیوع ویروس کرونا در سطح اماکن ورزشی شهر مشهد، اظهار کرد: طبق مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان و همچنین ستادی که در فدراسیون پزشکی و ورزشی، زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده است، کلیه اماکن ورزشی دولتی و خصوصی، مجموعه‌های آبی و سالن‌های بدنسازی را از روز جمعه هفته گذشته تا آخر هفته جاری، تعطیل اعلام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه تمرینات تیم‌هایی که در لیگ برتر حضور دارند ادامه دارد، افزود: پروتکل بهداشتی طراحی و تدوین شده و به استانداری خراسان رضوی و تمامی اماکن ورزشی نیز ارسال شده است. در این پروتکل از همه مسئولان خواسته شده تا رعایت نکات بهداشتی را در دستورالعمل خود قرار دهند، لذا همه این اماکن توسط بازرسین، تحت نظارت خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه اگر تا پایان هفته اخیر، وضعیت بیماری کرونا روند بهبودی داشته باشد، اماکن ورزشی بازگشایی خواهد شد، تصریح کرد: تمامی مسابقات ورزشی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، همچنین دیدار شهر خودرو با ذوب آهن از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال که قرار است جمعه ۱۶ اسفندماه در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود، نیز بدون تماشاگر خواهد بود.

فتاحی ادامه داد: تمامی دوره‌های آموزشی، جلسات و همایش‌ها لغو شده است، همچنین برای افرادی که در تیم ملی حضور دارند نیز تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است تا بتوانند در محل حضور تیم خود شرکت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: از روز گذشته بازرسی‌ها شروع شده است و خوشبختانه گزارشی مبنی بر باز بودن اماکن ورزشی دریافت نشده است.

وی همچنین گفت: با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی، کلیه این اماکن مأمور شدند تا هزینه‌ای را که از خانواده‌ها برای ثبت نام در دوره‌های ورزشی اخذ کرده‌اند، برگردانند و آن مبلغ را احتساب نکنند.

فتاحی با اشاره به اینکه مسابقات هندبال و بسکتبال توسط فدراسیون لغو شده است، گفت: به مسئولان و مدیران اماکن ابلاغ شده است تا اماکن ورزشی خود را ضدعفونی کرده و یا کمبود و مشکلات آن را برطرف کنند.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->