بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

بررسی انتخابات هیئت‌های ورزشی خراسان رضوی!

  • کد خبر: ۱۹۵۳۷۰
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
بررسی انتخابات هیئت‌های ورزشی خراسان رضوی!
اطلاعیه ثبت نام نامزد‌های ریاست ۷ هیئت ورزشی در حالی منتشر شد که برخی هیئت‌های دیگر هنوز بلاتکلیف هستند.

شهرآرانیوز، اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی دیروز با صدور فراخوانی از متقاضیان ثبت نام برای نامزدی احراز پست ریاست هفت هیئت ورزشی خواست تا مدارکشان را برای شرکت در مجمع انتخاباتی ارائه دهند. حالا با این فراخوان هفت هیئت ورزشی قرار است در فرایند برگزاری مجمع و انتخابات از بلاتکلیفی خارج شوند و کرسی ریاست آن‌ها مشخص شود.

این در حالی است که هیئت‌های ورزشی دیگری هم هستند که یا به پایان دوران چهارساله ریاستشان رسیده اند، یا این چهار سال تمام شده است و در دوران سرپرستی به سر می‌برند یا حتی چشم انتظار احراز صلاحیت نامزد‌ها و برگزاری مجمع هستند. در این گزارش نگاهی خواهیم داشت به وضعیت این هیئت‌ها و اینکه کدام رشته‌های ورزشی تحت تأثیر وضعیت هیئت هایشان حال وروز خوشی ندارند.

تنیس|ثبات ۸ ساله

هیئت تنیس خراسان رضوی هشت سالی است که سکان داری اش دست محمدرضا تدین است؛ رئیسی که دو دوره پشت سر هم رأی آورده است و حالا مقدمات برگزاری مجمع بعدی را باید فراهم کند و به نظر می‌رسد خود او اصلی‌ترین نامزد این هیئت باشد. تنیس استان خراسان رضوی که پیش از تدین دست باقری بود، حالا در این دو دوره اوضاع به نسبت باثباتی را تجربه کرده و در این بین دستاورد‌های جسته و گریخته‌ای هم داشته است؛ از معرفی ستاره ای، چون سینا مقیمی به تنیس کشور تا برگزاری تورنمنت‌های معتبر در مشهد و حضور در لیگ‌های کشوری.

شطرنج| در انتظار شطرنج مدعیان

پس از چهار سال حضور محمدرضا وجدانی بر صندلی ریاست هیئت شطرنج، نوبت به رضا پاشانجاتی رسید که از سال ۱۳۹۷ سکان دار هدایت این هیئت باشد. پاشانجاتی درحالی به پایان دوره ریاستش رسید که اختلافاتش با رئیس فدراسیون علنی شده بود و برگزارنشدن جام فردوسی در موعد مقرر و با وضعیت مشخص را متأثر از بی تدبیری فدراسیون می‌دانست. این مهم‌ترین عامل بود تا تیرماه امسال دیگر کارد به استخوان فدراسیون برسد و با هماهنگی اداره کل ورزش وجوانان، پاشانجاتی از کار برکنار شود و سروش پورآزاد سرپرستی این هیئت را به عهده بگیرد. گفته می‌شود حالا پورآزاد خودش یکی از نامزد‌های سرسخت احراز پست ریاست این هیئت است و باید دید آیا وارد کارزار رقابتی خواهد شد یا خیر.

قایق رانی| غرق در فراموشی

جلال قسمتی، رئیس هیئت قایق رانی استان خراسان رضوی، چهارم آبان سال ۱۳۹۸ سکان داری این هیئت را به عهده گرفت. او که با وعده‌های شیک رأی اهالی قایق رانی استان را به دست آورد تا جانشین ارزانی شود، پس از گذشت مدتی با مشکلات جدی این رشته روبه رو شد؛ به شکلی که قایق رانی استان نه تنها از بحران خارج نشد، بلکه به بحران فراموشی هم گرفتار شد. حالا قرار است انتخابات برگزار شود و مشخص نیست چه کسی برای نجات قایق رانی از غرق شدن در آب‌های ناآرامی به میدان می‌آید و بعید است خود جلال قسمتی هم علاقه‌ای به تداوم حضورش داشته باشد.

اسکی| ریاست خانوادگی

سی ام آبان سال ۱۳۹۸ بود که ایمان سماورچی در انتخابات هیئت اسکی رأی آورد. سماورچی درحالی جانشین مختارزاده شد که به نظر می‌رسید قدرت در این هیئت از این جیب به آن جیب شده است. تعداد کم قهرمانان رشته اسکی در استان و وجود گروهی خاص که همواره در سال‌های گذشته بر اسکی استان حکومت کرده اند، سبب شده است تا قدرت در این هیئت میان گروهی بچرخد و کسی دیگر هم وارد گود رقابت نشود.

بولینگ و بیلیارد| وضعیت عجیب

وقتی یک روحانی ریاست هیئت بولینگ و بیلیارد استان را بهمن سال ۱۳۹۸ به دست آورد، کمترکسی تصور چنین انتخابی را از اعضای مجمع داشت. با این حال، احمد سلطانی، رئیس روحانی این هیئت، خیلی زود به مشکل خورد و مجبور به ترک هیئت شد. پس از سلطانی، یکی دو سرپرست برای این هیئت انتخاب شدند و حالا کار به اسماعیل نورمحمدی رسیده است؛ کسی که به عنوان سرپرست مسئولیت برگزاری مجمع را به عهده گرفته است و شاید خودش هم وارد کارزار انتخابات شود.

آمادگی جسمانی| آمادگی جسمانی قایق ران اسبق

هیئت آمادگی جسمانی خراسان رضوی، هیئتی به نسبت نوظهور است و این روز‌ها با سرپرست اداره می‌شود. محمدرضا ارزانی درحالی سرپرستی این هیئت را به عهده دارد که منابع موثق می‌گویند گزینه اول نشستن بر صندلی ریاست این هیئت است. ارزانی که سابقه حضور در چند هیئت ازجمله ریاست هیئت قایق رانی را در کارنامه دارد، موافقان زیادی در این رشته ندارد و برای ریاست کار سختی در پیش دارد.

دریایی و ساحلی| با یک نامزد!

هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی خراسان رضوی که از حیات فدراسیونش کمتر از یک سال می‌گذرد، حالا باید نخستین رئیسش را بشناسد. این هیئت در مدت کوتاه تشکیل شدنش با سرپرستی نوید زنده روحیان فعالیت‌هایی داشته و توانسته است این رشته گمنام را به عنوان یک رشته ورزشی به مردم و جامعه ورزش بشناساند.

چند هیئت ورزشی لب مرز

حالا دیگر بیش از شش ماه است که از ثبت نام نامزد‌های انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال گذشته و جامعه فوتبال استان چشم انتظار برگزاری مجمع است؛ مجمعی که معطل استعلام صلاحیت نامزدهاست. اما به جز فوتبال، هیئت والیبال هم ششم آذر دوره چهارساله ریاستش تمام می‌شود و معلوم نیست چرا برای برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت، اداره کل ورزش وجوانان تصمیمی نگرفته است. همت اداره کل ورزش وجوانان استان در ثبت نام از نامزد‌های انتخاباتی هیئت‌های ورزشی ستودنی است، اما انتظار می‌رود کیفیت برگزاری این مجامع هم مدنظر قرار بگیرد تا دیگر شاهد برگزاری انتخابات تک کاندیدایی و مهندسی شده نباشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->