سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ
سرخط خبرها

قوچان‌نژاد: از تصمیم وزارت ورزش برای لغو مجمع فدراسیون والیبال مطلع نبودم

  • کد خبر: ۱۹۵۳۷۳
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
قوچان‌نژاد: از تصمیم وزارت ورزش برای لغو مجمع فدراسیون والیبال مطلع نبودم
رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی گفت: تا روز گذشته، ۲۷ آبان، من نیز در جریان لغو مجمع فوق‌العاده فدراسیون والیبال از سوی وزارت ورزش نبودم.

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌گو با شهرآرانیوز در خصوص لغو مجمع فوق‌العاده فدراسیون والیبال برای انتخاب سرپرست عنوان کرد: آنچه من شنیده‌ام این است که فدراسیون والیبال برای برگزاری مجمع فوق‌العاده خود برای انتخاب سرپرست، جایگزین محمدرضا داورزنی برای روز دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ به توافق رسیده بود، اما ظاهرا وزارت ورزش اعلام کرده که فدراسیون والیبال دست نگه دارد تا خود وزارتخانه روز برگزاری مجمع و سرپرست را مشخص کند.

وی افزود: از سوی دیگر نظری وجود دارد که مجمع باید سرپرست فدراسیون والیبال را انتخاب کند. به دلیل وجود همین اختلاف نظر، فعلا برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون والیبال به تعویق افتاده است.

انتخاب سرپرست توسط وزارت ورزش دخالت سیاسیون در والیبال تلقی نمی‌شود؟

رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب سرپرست توسط وزارت ورزش، دخالت سیاسیون در والیبال تلقی خواهد شد یا خیر، گفت: وزارت ورزش به صراحت اعلام نکرده که سرپرست را خودش تعیین می‌کند، فقط به فدراسیون اعلام کرده که برای برگزاری مجمع دست نگه دارند.

وی در خصوص زمان اطلاعش از لغو مجمع فوق‌العاده فدراسیون والیبال بیان کرد: هفته گذشته من را دعوت کرده و از برگزاری مجمع در روز دوشنبه، ۲۹ آبان ۱۴۰۲ خبر دادند، اما روز گذشته، ۲۷ آبان از لغو این مجمع خبر داده و اعلام کردند که زمان جدید برگزاری مجمع را اطلاع‌رسانی خواهند کرد. تا روز گذشته من هم در جریان لغو مجمع فوق‌العاده فدراسیون والیبال نبودم.

قوچان‌نژاد در پاسخ به این سؤال که با پایان حکم ریاست داورزنی در روز دوشنبه، ۲۹ آبان، آیا خودش به عنوان سرپرست جدید فدراسیون انتخاب خواهد شد، گفت: وزارت ورزش این موضوع را مشخص خواهد کرد. باید منتظر تصمیم وزارتخانه بمانیم.

وضعیت فدراسیون والیبال باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود

قوچان‌نژاد تأکید کرد: فردا آخرین روز ریاست محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال است. قطعاً با توجه به بلاتکلیفی سکان هدایت تیم ملی والیبال ایران، هرچه قضیه فدراسیون والیبال سریع‌تر تعیین تکلیف شود به نفع والیبال ایران خواهد بود.

گفتنی است، طبق اساسنامه فدراسیون جهانی، مجمع بالاترین رکن برای تصمیم‌گیری در امور فدراسیون است و از نظر FIVB هر گونه دخالت سیاسی در امور فدراسیون‌ها قابل قبول نخواهد بود. در واقع فدراسیون جهانی تنها نظر اعضای مجمع را در مورد فدراسیون مربوطه می‌پذیرد، حالا در صورت انتخاب سرپرست برای فدراسیون والیبال از سوی وزارت ورزش، خطر تعلیق والیبال ایران به دلیل دخالت سیاسیون در ورزش نیز وجود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->