سخنگوی طالبان: توقع و انتظار ما از ایران بیشتر است | تشخیص چگونگی نظام حکومت متعلق به افغان‌ها است آغاز انتخابات در ساعت ۸ صبح ۸ تیر | مدت زمان اخذ رأی ۱۰ ساعت است طحان نظیف: رأی مردم حق الناس است | عدد رأی هم برای نظام اهمیت دارد اجلاس وزرای خارجه «مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا» در تهران آغاز به کار کرد تاکید استاندار خراسان رضوی بر رعایت بیانات مقام معظم رهبری در انتخابات ریاست جمهوری سخنرانی مهم رهبر معظم انقلاب در روز عید غدیر به‌صورت زنده پخش می‌شود مناظره‌های ریاست‌جمهوری امشب (۴ تیر ۱۴۰۳) سه‌ساعته خواهد بود مجوز برگزاری سخنرانی نامزد‌های انتخابات در مشهد صادر شده است | استقرار ۱۹۲۰شعبه اخذ رای در مشهد+ فیلم وزارت خارجه حملات تروریستی در جمهوری داغستان روسیه را محکوم کرد وضعیت سبد رأی نامزد‌های ریاست‌جمهوری چهاردهم چگونه است؟ (۴ تیرماه ۱۴۰۳) + اینفوگرافیک نحوه برگزاری مناظره چهارم تغییر کرد (۴ تیر ۱۴۰۳) اتحادیه اروپا: بحران غزه به نقطه اوج رسیده است توافق ایران و بحرین برای از سرگیری روابط سیاسی یمن: ۲ کشتی را در دریای سرخ و اقیانوس هند هدف قرار دادیم نتانیاهو : مخالف تشکیل کشور مستقل فلسطین هستم خانواده‌های اسیران صهیونیست: بدون سرنگونی دولت نتانیاهو، مبادله اسرا انجام نخواهد گرفت + فیلم حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی اسرائیل یک کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت زاکانی: "یارانه طلایی" جای "یارانه فعلی" را نمی‌گیرد | افزایش یارانه نقدی تا ۴۰ درصد مخبر: خدمات شهید رئیسی قابل خدشه و انکار نیست
سرخط خبرها

حماس: رژیم صهیونیستی برای انجام آتش‌بس وقت کشی می‌کند

  • کد خبر: ۱۹۵۶۷۲
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
حماس: رژیم صهیونیستی برای انجام آتش‌بس وقت کشی می‌کند
مسئول دفتر شهدا، مجروحان و اسرا در جنبش حماس می‌گوید که رژیم صهیونیستی تا کنون، درباره آتش‌بس، وقت‌کُشی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، زاهر جبارین مسئول دفتر شهدا، مجروحان و اسرا در جنبش حماس می‌گوید که رژیم صهیونیستی تا کنون، درباره آتش‌بس، وقت‌کُشی می‌کند.

جبارین با بیان اینکه حماس، چارچوب کلی را برای اجرای هر گونه توافق آتش‌بس تعیین کرده است، تأکید کرد که این توافق باید به صورت کامل اجرایی شود.

وی همچنین به شبکه المیادین خبر داد که تا به امروز، رژیم صهیونیستی ۱۳ بار تعهدات خود به میانجی‌ها را زیر پا گذاشته است.

شبکه سی ان ان هم ساعاتی پیش از ادامه مذاکرات فشرده برای حصول توافق آتش بس در غزه خبر داد و گزارش کرد: نویس توافقی که پیشنهاد شده و روی میز مذاکره قرار دارد آزادی زندانیان اسرائیلی در دست حماس را در ازای آتش بس ۴ یا ۵ روزه مطرح کرده است.

سی ان ان در ادامه افزود: هنوز توافقی انجام نشده، اما متن توافق به مدت ۴ هفته است که بین طرفین در حال رفت و برگشت است. مذاکره کنندگان از کشور‌های مختلف از جمله مقامات ارشد دولت جو بایدن برای اولین بار از زمان شروع جنگ درباره پیشرفت‌ها برای حصول توافق ابراز خوشبینی کرده‌اند.

به گفته منابع آگاه، اختلافات در زمینه موضوعات اصلی در حال حل شدن است و در حالی امکان این وجود دارد که مذاکرات کامل شکست بخورد، اما احتمال توافق طی چند روز آینده نیز وجود دارد.

«جان فاینر» معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت: من فکر می‌کنم ما از هر زمان دیگری که این مذاکرات آغاز شد به توافق نزدیک هستیم. وی به جزئیات توافق اشاره نکرد و همچنان تاکید کرد که هنوز توافق نهایی وجود ندارد.

برخی رسانه‌های اسرائیلی نیز بامداد دوشنبه از احتمال برقراری آتش بس در غزه به مدت ۵ روز خبر داده‌اند. به گفته این منابع این توافق شامل دو مرحله است که مرحله اول، آزادی ۵۰ زن و کودک اسرائیلی در مقابل ۵ روز آتش‌بس است.

طبق گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، مرحله دوم شامل آزادی زنان و کودکان اسیر فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی است. با این حال تعداد دقیق هنوز مشخص نیست.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->