نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

بازیکنان راه می‌رفتند، قلعه‌نویی کجا بود؟

  • کد خبر: ۱۹۶۰۴۵
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
بازیکنان راه می‌رفتند، قلعه‌نویی کجا بود؟
اظهارات امیرقلعه‌نویی بعد از بازی با ازبکستان و انداختن بار مسئولیت نتیجه گردن بازیکنان، انتقاد‌های بسیاری را متوجه سرمربی تیم ملی کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی درحالی که پیروزی مقابل ازبکستان را در مشت داشت، در نهایت با تساوی میدان بازی با ازبکستان را ترک کرد.  

نمایش ملی‌پوشان در این بازی دور از انتظارات بود و شاگردان امیرقلعه‌نویی نتوانستند عملکرد مطلوبی را از خود به جا بگذارند و حتی یکی از گل‌هایی که به ثمر رسید رو اشتباه فردی دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان بود.


جدا از اشتباهات فردی که گریبان تیم ملی را در بازی با ازبکستان گرفت، تاکتیک‌هایی که امیرقلعه‌نویی در این میدان پیاده کرد سراسر اشتباه بود و سرمربی تیم ملی نتوانست با اقدامات خود طوری از شاگردانش بازی بگیرد که به رغم از دست رفتن پیروزی از او و شاگردانش تمجید شود.

اوج فاجعه، اما آن‌جا بود که سرمربی تیم ملی بعد از کسب تساوی با ازبکستان خود از پذیرش اشتباهاتی که داشت شانه خالی کرد و بی آنکه ملاحظه‌ای داشته باشد، شاگردانش را مقصر این نتیجه نامید.

اظهارات ناپخته امیرقلعه‌نویی که موجب حیرت و تعجب بسیاری از کارشناسان شده، انتقاداتی را علیه او به همراه داشته است.  

برای مثال منصور رشیدی پاسخ تندی به سرمربی تیم ملی داده و از او بابت انداختن تقصیرات به گردن بازیکنان گله کرده و این جملات را به زبان آورده است: «وقتی صحبت از سوم شخص مفرد می‌شود یعنی آن کسی که خودش مسئولیت دارد خود را کنار می‌کشد، اما سؤال اینجا است پس کسی که مسئولیت دارد چه می‌شود؟ اگر بازیکنان ما مقابل ازبکستان در نیمه دوم در زمین راه می‌رفتند باید از آقای قلعه‌نویی محترمانه پرسید آقای سرمربی شما در آنجا چه می‌کردید و مشغول چه کاری بودید؟ آیا شما نباید جلوی راه رفتن بازیکنان را می‌گرفتید؟!»

با تساوی مقابل ازبکستان جامعه فوتبال به شدت نگران آینده تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شده است و روشن نیست که تیم ملی در برخورد با غول‌های فوتبال آسیا به چه دستاوردی خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->