پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر
سرخط خبرها

پرسپولیس درگیر النصر نباز!

  • کد خبر: ۱۹۶۲۴۱
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
پرسپولیس درگیر النصر نباز!
النصر عربستان در ۱۸ بازی گذشته خود همواره پیروز میدان بوده و سرخ پوشان هفته آینده کار سختی در برابر این تیم خواهند داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، دوشنبه هفته آینده (۶ آذر ماه ۱۴۰۲) یحیی گل‌محمدی و شاگردانش به مصاف النصر عربستان می‌روند. این رقابت خارج از خانه برای سرخ‌پوشان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید هرچه در چنته دارند نشان دهند.

نزدیک به ۴ ماه است که النصری‌ها در تمامی رقابت‌های خود با پیروزی از میدان خارج شده‌اند و همین هم باعث انگیزه مضاعف آنان برای رویارویی با سایر حریفان و حفظ شرایط فعلی‌شان شده است کمااینکه حضور ستاره سابق رئال مادرید در این تیم در اعتماد به نفس یاران رونالدو تاثیر بسزایی دارد.

از یک طرف شرایط مطلوب و ثابت النصری‌ها و از طرفی دیگر حواشی معمولا پررنگ فوتبال ایران که بیشتر اوقات هم حول محور استقلال و پرسپولیس می‌چرخد، شرایط را برای سرخ‌پوشان پایتخت سخت کرده است. البته که پرسپولیسی‌ها هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستند و شاگردان یحیی گل محمدی قطعا انگیزه مضاعفی برای کسب نتیجه و خروج از حواشی روز‌های اخیر دارند.

ناگفته نماند که حسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی و علی بیرانوند که همراه تیم ملی ایران راهی تاشکند شده بودند، روز چهارشنبه در اردوی پرسپولیس حاضر شدند که گل‌محمدی چهارشنبه به بازیکنان تیم استراحت داد و دیروز گل‌محمدی آخرین اردوی تیمش را در پایتخت برپا کرد که صبح جمعه عازم ریاض عربستان شوند.

دیدار برگشت تیم‌های النصر و پرسپولیس روز دوشنبه هفته آینده و ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه خانگی تیم النصر در شهر ریاض عربستان برگزار خواهد شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->