نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مشهدی‌ها به جای تیم مشهد

  • کد خبر: ۱۹۶۶۵
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
مشهدی‌ها به جای تیم مشهد
مشهدی‌ها‌ی مس و گیتی‌پسند جای خالی تیم فرش‌آرا در فینال لیگ برتر را پر می‌کنند.
حمیدرضا معصومیان - بازی سوم نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال روز گذشته در اصفهان برگزار شد و با پیروزی پیش بینی‌پذیر تیم گیتی‌پسند برابر تیم سن‌ایچ ساوه یک فینال تکراری دیگر در انتظار لیگ فوتسال است. سال گذشته مس سونگون و گیتی‌پسند فینال اولین دوره لیگ به سبک جدید را برگزار کردند و امسال این ۲ تیم دوباره برگزار‌کننده دیدار نهایی این مسابقات هستند، اتفاقی که پیش‌بینی آن چندان سخت نبود و از روز شروع لیگ هم می‌شد حدس زد این ۲ غول فوتسال کشور برگزار‌کننده مهم‌ترین بازی فصل خواهند بود.

نقش پر‌رنگ مشهدی‌ها
مس سونگون تبریز و گیتی‌پسند اصفهان در شرایطی به بازی فینال رسیده‌اند که مشهدی‌ها نقش عمده‌ای در موفقیت این ۲ تیم دارند و بی‌تردید از مردان تأثیر‌گذار تیم‌های خود در فینال خواهند بود. در شرایطی که تیم فرش‌آرا، نماینده ثابت فوتسال استان، در سال‌های اخیر همچنان دستش از جام دور است و رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی هم برای آن‌ها آرزو شده است (چه برسد به فینال) مربیان و بازیکنان مشهدی بازیگران اصلی و مهم فوتسال کشور هستند. گیتی‌پسند با هدایت سر‌مربی مشهدی خود، حمید بی‌غم، و مس سونگون با حضور مهدی جاوید، بهترین گل‌زن خود، نقش‌آفرینان اصلی فینال امسال خواهند بود. بی‌غم در شرایطی در فینال هدایت تیم پر‌ستاره و ثروتمند اصفهانی را برعهده دارد که ۲ سال قبل با همین تیم مس سونگون، قهرمان لیگ ایران و حتی لیگ قهرمانان آسیا شد و حالا قرار است به مصاف تیم سابق خود برود. از آن سو، ماجرای مهدی جاوید هم در نوع خودش جالب توجه است. آقای گل ۴ دور اخیر لیگ برتر فوتسال ایران که امسال توانست در این لیگ پوکر کند و رکوردی منحصر به‌فرد از خود به جا بگذارد سابقه قهرمانی با گیتی‌پسند را دارد و حالا باید در فینال به مصاف تیم سابق خود برود. جدال طعنه‌آمیز بی غم و جاوید با تیم‌های سابق خود از این جهت نیز حساس است که این ۲ تیم سال گذشته فینالی نزدیک و پایاپای با هم داشتند و این مسی‌ها بودند که در آخرین ثانیه‌های بازی دوم در اصفهان قهرمانی را از چنگ حریف خود درآوردند. در بازی حیثیتی و مهم این ۲ تیم، فقط جاوید و بی‌غم به نمایندگی از فوتسال مشهد حضور ندارند، زیرا در ترکیب گیتی‌پسند، حسین عظیمی و در تیم مس، مصطفی طیبی از فوتسال خراسان و مشهد حضور دارند، ۲ بازیکنی که البته از بازیکنان اصلی و مهره‌های فیکس این ۲ تیم نیستند و ممکن است حتی در فینال هم بازی نکنند (مخصوصا حسین عظیمی)، اما به هر حال، نمایند‌های فوتسال استانی هستند که در سال‌های اخیر به درخشش تک‌مهر‌ه‌های خود در سطح اول فوتسال ایران دل خوش کرده است، زیرا خبری از عزم تیم نماینده استان برای حضوری پرقدرت در لیگ نیست!

فینال در سال ۹۹
روز گذشته گیتی‌پسند در بازی سوم مرحله پلی‌آف موفق شد سرانجام تیم سخت‌کوش سن‌ایچ را شکست دهد و به فینال برود. آن‌ها که بازی رفت را در ساوه برده بودند خود را برای یک پیروزی آسان در بازی برگشت آماده کرده بودند، اما کارشان گره خورد و با تساوی در آن بازی، به انجام یک بازی دیگر با تیمی که پیش از این فرش‌آرای مشهد را حذف کرده بود رضایت دادند. در نهایت، اصفهانی‌ها حریف دوباره تیم مس تبریز شدند که پیش از آن‌ها در ۲ بازی به‌سادگی از سد ستارگان ورامین گذشت. بازی فینال ۲ تیم بر اساس اعلام سازمان لیگ قرار است در فروردین سال ۹۹ برگزار شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->