دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر تیغ ماهی در گلو گیر کرد چه کار کنیم؟ ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟ دمنوش‌هایی که شکم و پهلو را آب می‌کنند | بهترین زمان خوردن دمنوش لاغری چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟ فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان
سرخط خبرها

مشهد فردا بارانی می‌شود (۷ آذرماه ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۹۶۹۱۴
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
مشهد فردا بارانی می‌شود (۷ آذرماه ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روز سه‌شنبه با نفوذ سامانه ناپایدار جوی در سطح استان شاهد رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید لحظه‌ای هستیم و در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

محمد غیوری‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز بر شدت وزش باد افزوده خواهد شد که موجب خیزش گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود.

وی افزود: از روز سه‌شنبه با نفوذ سامانه ناپایدار جوی در سطح استان شاهد رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید لحظه‌ای هستیم و در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد که با توجه به رگباری بودن بارش‌ها احتمال ایجاد آب‌گرفتگی معابر و سیلاب در مسیل‌ها وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی روز سه‌شنبه بر شدت میزان گردوخاک در نواحی شمالی و پاره‌ای از نقاط شرقی افزوده خواهد شد که احتمال انتقال ذرات گردوغبار به نواحی مرکزی وجود دارد. بارش‌ها با شدت و ضعف تا اواسط روز چهارشنبه ادامه دارد.

غیوری‌خواه تأکید کرد: با توجه به کاهش قابل توجه دما در مناطق شمالی تا ١٠ درجه شاهد بارش برف در نواحی کوهستانی خواهیم بود، بنابراین در روز چهارشنبه در نواحی کوهستانی لغزندگی معابر، جاده‌ها و مه‌آلودشدن جاده وجود دارد.

به گفته وی فردا مشهد نیمه ابری تا ابری با احتمال رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید لحظه‌ای در برخی ساعات همراه با گردوخاک خواهدبود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ۵ و ٢٠ درجه ثبت شده است و امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات ٢٢درجه و در سردترین ساعات ٧درجه خواهد بود.

همچنین روز گذشته شهرستان قوچان با صفر درجه سردترین‌ و سرخس با دمای ٢۶درجه گرم‌‎ترین شهر‌های استان خراسان رضوی بوده‌اند و بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان سرخس با ٧٩ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->