استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد حضور رئیس جمهور آذربایجان در سفارت ایران + عکس آیا انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود؟ غیبت آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری کیم جونگ اون: رئیس جمهور ایران دولتمردی برجسته بود وزیر آب و هوای پاکستان: امروز جهان اسلام یک رهبر بزرگ خود را از دست داد + فیلم
سرخط خبرها

وحیدی: ۴۰۰ هزار مهاجر غیرقانونی به کشورهای خود بازگشت داده شدند

  • کد خبر: ۱۹۷۳۵۸
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
وحیدی: ۴۰۰ هزار مهاجر غیرقانونی به کشورهای خود بازگشت داده شدند
وزیر کشور گفت: تاکنون نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر از مهاجران غیرقانونی به کشورها خود عودت داده شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، ۸ آذرماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیات و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص برنامه دولت برای اطلاع رسانی جهت افزایش مشارکت، گفت: مشارکت شهروندان در انتخابات مربوط به همگان است و همه باید در این حوزه نقش ایفا کنند.

وی افزود: اولین نقش این است که در حوزه افزایش مشارکت باید امید آفرینی اتفاق بیفتد. بخشی از امید آفرینی با وجود فعالیت‌های خوبی است که توسط دولت، بخش خصوصی و مردم در حوزه‌های اقتصادی و سایر رخ می‌دهد. موضوع دوم، نقشی است که گروه‌های سیاسی باید در جلب مشارکت همه مشارکت مردم تلاش کنند. اقشار و صنوف مختلف ایفای نقش می‌کنند و در واقع یک کار همگانی است و همه تلاش ظرفیت‌های خود را برای مشارکت حداکثری بکار گیرند.

وزیر کشور، در پاسخ به سوالی درخصوص اعلام ثبت احوال درباره افرادی که پس از عمل زیبایی تغییراتی در چهره آن‌ها اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: اگر هرگونه عمل زیبایی منجر به تغییر چهره شود و ضوابط مشخصی را که مربوط به عکس افراد روی کارت ملی است از دست بدهند منطقی است که باید تصاویر جدید در روی کارت ملی آن‌ها وجود داشته باشد.

وحیدی گفت: تاکنون نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر از مهاجران غیرقانونی به کشور‌ها خود عودت داده شده‌اند. قوانین بازدارنده کافی برای جلوگیری از بازگشت مهاجران غیرقانونی اخراج شده نداریم؛ باید این مساله را حل کنیم.

وی افزود: شناسنامه یعنی تابعیت و این موضوع قوانین و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و به این سرعت اعطا نخواهد شد، مگر برای کسانی که براساس قانون دارای وضعیت ویژه‌ای باشند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->