طالبان: ۶۰ شهروند خارجی در افغانستان زندانی هستند زنگ خطر سازمان پزشکان بدون مرز در غزه به صدا درآمد حاجی‌زاده: اسرائیل بعد از حمله به سفارت به التما‌س افتاد کدام نامزد‌های انتخاباتی قرار است ۶ تیر ماه به مشهد بیایند؟ لاوروف: افغانستان هنوز هم سرچشمه تهدیدات تروریستی است وزیر کشور خطاب به نامزدها: آقایان آمار اشتباه از دولت سیزدهم به مردم ندهند زمان حضور امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در مشهد برای سخنرانی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد رهبر معظم انقلاب خطاب به نامزدها: جایز نیست حرف‌هایی صادر بشود که کشور را دشمن‌شاد کند + فیلم استقرار ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در خراسان‌رضوی | اخذ رأی فقط با شناسنامه یا کارت‌ملی انجام می‌شود + فیلم ارتش یمن از شهپاد «طوفان ۱» رونمایی کرد + جزئیات معاون دادستان خراسان‌رضوی: نشر اکاذیب از جرائم غیرقابل‌گذشت در حوزه انتخابات است انتقاد نمایندگان از روند پرداخت تسهیلات بانکی خرد و اشتغال رهبر معظم انقلاب: قوه قضاییه باید با شجاعت و بدون ملاحظه عدالت را اجرا کند | نامزدها از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنند + فیلم برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما (۲ تیر ۱۴۰۳) سازمان ملل: پوتین به زودی طالبان را از فهرست گروه تروریستی خارج می‌کند پخش زنده مناظرات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در بوستان‌های مشهد + فیلم گزارش کامل از سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + فیلم (۱ تیر ۱۴۰۳) استعفای مقام ارشد آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
سرخط خبرها

خودسوزی یک معترض در مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در آمریکا

  • کد خبر: ۱۹۷۷۷۵
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۰
خودسوزی یک معترض در مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در آمریکا
پلیس آمریکا از خودسوزی یک فرد معترض به اقدامات رژیم اسرائیل مقابل کنسولگری این رژیم در شهر آتلانتا در ایالت جورجیا خبر داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پلیس آمریکا بامداد شنبه تأیید کرده یک «فرد معترض» خودش را در بیرون کنسولگری اسرائیل در آمریکا آتش زده است. 

پلیس اشاره‌ای به هویت این فرد نکرده اما اقدام او را «اعتراض سیاسی با عمل افراطی» توصیف کرده است. پلیس آمریکا و رسانه‌های بین‌المللی به جزئیات بیشتری درباره جزئیات اعتراضات این فرد معترض اشاره‌ای نکرده‌اند. 

شهرهای مختلف آمریکا در هفته‌های گذشته به صحنه اعتراضات مردمی علیه اقدامات اسرائیل در غزه و حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از رژیم تبدیل شده است.  

علی‌رغم آنکه رسانه‌ها و پلیس آمریکا اشاره‌ای به جزئیات اعتراض این فرد معترض نکرده‌اند سرکنسول اسرائیل در بیانیه‌ای گفته است: «غم‌انگیز است که شاهدیم نفرت و اقدامات تحریک‌آمیز علیه اسرائیل با این روش وحشتناک ابراز می‌شود.»

پلیس آمریکا گفته این فرد معترض دچار سوختگی‌های شدید شده و از لحاظ بدنی در وضعیت وخیمی قرار دارد.

آمریکا بعد از ۷ اکتبر به شدت از حملات رژیم اسرائیل در غزه حمایت کرده است. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس می‌گوید حملات جدید رژیم اسرائیل در غزه که از صبح جمعه بعد از اتمام آتش‌بس ۷ روزه انجام شد با چراغ سبز آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده آغاز شد. 

همچنین روز جمعه روزنامه وال‌استریت‌ژورنال در گزارشی اختصاصی فاش کرد آمریکا برای کمک به اسرائیل در اجرای عملیات نظامی در غزه بمب‌های عظیم‌ سنگرشکن و ده‌ها هزار سلاح و گلوله توپخانه دیگر در اختیار این رژیم قرار داده است.

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال در گزارش خود به نقل از مقام‌های آمریکایی گزارش داده افزایش ارسال سلاح از آمریکا به اسرائیل که انتقال ۱۵ هزار بمب و ۵۷ هزار گلوله توپ را شامل می‌شود اندکی بعد از حمله ۷ اکتبر آغاز شده اما در روزهای اخیر نیز ادامه داشته است.  

آمریکا پیش از این شمار دقیق سلاح‌هایی که برای رژیم صهیونیستی ارسال کرده بود را افشا نکرده بود. ارسال ۱۰۰ بمب سنگرشکن ۲۰۰۰ پوندی نیز از جمله تازه‌هایی است که وال‌استریت‌ژورنال برای نخستین بار آن را فاش کرده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->