نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

بازگشت هواداران فوتبال ایران به تنظیمات کارخانه!

  • کد خبر: ۱۹۸۶۷۲
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
بازگشت هواداران فوتبال ایران به تنظیمات کارخانه!
رفتار ناخوشایند هوادارن پرسپولیس پس از شکست تیم‌شان مقابل الدحیل نشان می‌دهد که هواداران فوتبال در ایران هنوز تحمل شکست تیمشان را ندارند!

شب گذشته پرسپولیس در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل رفتند و متحمل شکستی تلخ شده و از صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها بازماند.

سرخ‌ها در حالی به الدحیل باختند که در دیدار رفت این تیم قطری را در خانه خود مغلوب کرده بودند. در این بازی نیز الدحیل با چند مصدوم پا به آزادی گذاشته بود و این موضوع توقع هواداران از تیم‌شان برای شکست الدحیل را دو چندان کرد.

پرسپولیس علی‌رغم مالکیت توپ بالا و خلق موقعیت‌های فراوان در هر دو نیمه نتوانست به پیروزی دست یابد و به مرحله بعد صعود کند. تا پیش از اینکه گولسیانی در دقیقه ۸۱ پشت ضربه پنالتی بایستد، هواداران از پنالتی بدست آمده خوشحال بوده و تیم‌شان را در یک قدمی صعود می‌دیدند، اما با از دست رفتن پنالتی و گل الدحیل در ۲ دقیقه بعد از آن، عملکرد فنی پرسپولیس خشم هواداران را برانگیخت. خشمی که منجر به پرتاب بطری به درون زمین و شعار "حیا کن رها کن" از سوی هواداران منجر شد.

تا پیش از این به نظر می‌رسید در یک دهه اخیر شکل برخورد هواداران با شکست و ناکامی تغییر کرده است، اما شب گذشته مشخص شد که هواداران دوباره به تنظیمات کارخانه برگشته‌اند و خیلی زود دستاورد‌ها و افتخارات یحیی گل محمدی و تیمش را فراموش کرده‌اند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->