ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

جدال نه چندان برابر استقلال و پرسپولیس در دربی

  • کد خبر: ۱۹۹۷۸۳
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
  • ۲
جدال نه چندان برابر استقلال و پرسپولیس در دربی
دربی دو تیم پایتخت در حالی برگزار می‌شود که شرایط آنان با یکدیگر تفاوت بسیاری دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس در حالی به استقبال این رقابت همیشه جذاب می‌رود که روح و روان سرخ‌پوشان پس از باخت مقابل الدحیل کمی به‌هم ریخته‌است. هرچند شاگردان یحیی مقابل هوادار عملکرد مطلوبی داشتند و کمی جوّ نیمکت پرسپولیس را آرام کرد، اما همچنان داغ باخت مقابل الدحیل برای هواداران این تیم تازه است.

از حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا در خانه و واکنش منفی هواداران نابلد فوتبال ایران که بگذریم به وضعیت جسمی تیم می‌رسیم، یحیی در حالی برای دربی آماده می‌شود که مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی و کاپیتان دوم تیم خود یعنی وحید امیری را در اختیار ندارد و دست او خالی است.

از غیبت بازیکنان موثر سرخ‌پوشان که بگذریم به عملکرد نامطلوب کنعانی‌زادگان در خط دفاع، بی‌حواسی گولسیانی، شرایط جسمی ترابی و عجول بودن عمری می‌رسیم که می‌تواند اندک شانس پیروزی را از پرسپولیس بگیرد.

فارغ از بازیکنان، حواشی هیئت‌مدیره پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی در ماه‌های اخیر بلا‌های بزرگی بر سر این تیم آورده است. از بازار قهر و آشتی تا اعتصاب در تمرین به روز بازی با الدحیل رسیدند و با شکست و حذف از آسیا، هواداران پرسپولیس حسابی از خجالت تیم درآمدند.

ناگفته نماند که رکن جدانشدنی از ورزش، برد و باخت است آیا در سایر کشور‌ها نیز وقتی تیمی بازنده از میدان خارج می‌شود ناسزا می‌شنود و شاهد پرتاب بطری به سمت هم‌تیمی‌هایش است؟

پرسپولیس بعد از این حواشی با برد ناپلئونی مقابل هوادار حالا به دربی رسیده و باید ببینیم رفتار هواداران با بازیکنان تیم چه خواهدبود؟

استقلالی‌ها نیز فصل را با حواشی بسیاری آغاز کردند؛ ورود دیرهنگام نکونام و جذب دیرهنگام‌تر آبی‌پوشان در ابتدای کار کمی شرایط را برای استقلال سخت کرد، اما در نهایت نکونام موفق شد با یک تیم هماهنگ به مصاف رقبای خود برود.

صدرنشین جدول لیگ برتر فوتبال کشورمان پس از کسب نتایج مطلوب خوش ندارد دربی را به رقیب دیرینه خود واگذار کند، از طرفی نکونام شاگردانی جوان و باانگیزه دارد که برای حفظ شاکله تیم سقف قرارداد‌های خود را کاهش دادند و هرچه در چنته داشتند رو کردند.  

امید است نتیجه دربی منجر به از یاد بردن ذات اصلی فوتبال، یعنی برد و باخت نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
0
0
وضعیت استقلال از نظر بازیکن خیلی جالب نیست پرسپولیس چون تیم فدراسیون فوتبال و زارت ورزش است در هرجناع بهترین بازیکن را دارد برعکس استقلال اصلا دفاع ندارد نکونام داشت خودش می کشت بخاطر همچین مواقع بود بلاخره استقلال است با مظلومیتش
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
0
0
وضعیت استقلال از نظر بازیکن خیلی جالب نیست پرسپولیس چون تیم فدراسیون فوتبال و زارت ورزش است در هرجناع بهترین بازیکن را دارد برعکس استقلال اصلا دفاع ندارد نکونام داشت خودش می کشت بخاطر همچین مواقع بود بلاخره استقلال است با مظلومیتش
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->