حریق گسترده در یک مرکز خرید در چین ۶ کشته برجای گذاشت (۲۷ تیر ۱۴۰۳) تعداد بازداشتی‌های کرانه باختری به بیش از ۹۷۰۰ نفر افزایش یافت هنیه تعلیق گفتگو‌ها از سوی حماس را رد کرد ۵۰ هزار و ۴۰۸ شهید و زخمی حاصل هفت سال تجاوز ائتلاف عربستان به یمن باقری: شورای امنیت با تصویب قطعنامه‌ الزام آوری اسرائیل را مجبور به توقف جنگ غزه کند ایران، حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه القاهره در غزه را محکوم کرد تاکید بر آتش بس در غزه در نشست شورای امنیت سازمان ملل رسانه های صهیونیستی: نصرالله تهدیدهای خود را شدت بخشیده است نماینده فلسطین در سازمان ملل: جنگ غزه بزرگترین کشتار دسته جمعی تاریخ است آیا ادارات و بانک‌های لرستان فردا پنجشنبه (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ واکنش جهاد اسلامی به ادعای رژیم صهیونیستی درباره علت بمباران ۲ مدرسه ارمنستان از امضای پیمان صلح با جمهوری آذربایجان حمایت کرد رئیس جمهور منتخب بر اجرای توافقات صورت گرفته با ازبکستان تاکید کرد وزیر ارتباطات با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد+ جزئیات امیر قطر با رئیس‌جمهور منتخب ایران گفتگو کرد ترامپ دوباره مدعی توافق با ایران در صورت رسیدن به رئیس جمهوری شد خدمه نفتکش غرق شده در سواحل عمان مفقود شدند (۲۷ تیر ۱۴۰۳) وزیر اطلاعات: دولت چهاردهم برای خدمت به مردم آمده است گزارش وزیر نیرو از مصرف برق در تابستان امسال شمار شهدای نوار غزه به ۳۸هزار و ۷۹۴ نفر رسید
سرخط خبرها

مقام اسرائیلی: نوار غزه به طور کامل اشغال شود

  • کد خبر: ۲۰۰۳۵۳
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
مقام اسرائیلی: نوار غزه به طور کامل اشغال شود
وزیر میراث اشغالگران که به اظهارات جنجالی خود معروف شده،‌ این بار گفت که نوار غزه باید به طور کامل اشغال شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آمیخای الیاهو، وزیر میراث کابینه اشغالگران از حزب «قدرت یهود» به رهبری ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی تاکید کرد: پس از پایان جنگ، اسرائیل باید «به طور کامل نوار غزه» را اشغال کند.

الیاهو امروز جمعه در گفت‌وگو با شبکه رادیویی عبری «کان رشت بت» مدعی شد، هرکس بگوید فلسطینی‌ها زندگی مدنی در نوار غزه را مدیریت خواهند کرد، «توهم‌فروشی» می‌کند.

وی در اظهاراتی بی‌اساس افزود: «دو دولت برای دو ملت، این یک توهم است. من تصور نمی‌کنم دستگاه‌های فعلی فلسطین قادر به مدیریت نوار غزه باشند.»

وزیر صهیونیست در ادامه مواضع افراطی خود تاکید کرد که می‌خواهد اسرائیل به غزه برگردد و در غزه شهرک‌سازی کند.

او در عین حال افزود، اما مطمئن نیست که زمان مناسبی برای این کار باشد.

این وزیر تندرو از سربازان ارتش اشغالگر که حرمت مساجد را در جنین (شمال کرانه باختری) نقض کردند و آهنگ‌های توراتی را پخش کردند، دفاع کرد. او به انتقادات محدود اسرائیلی‌ها اشاره کرد و گفت: «این انتقادات، مشغولیت (از سوی رسانه‌ها و جامعه) به چیزهای غیر ضروری است. پشت سربازان ارتش اسرائیل بایستیم!»

الیاهو افزود: ما نباید از بازدارندگی آنها (یعنی فلسطینی‌ها) هراس داشته باشیم.

این در حالی است که همین وزیر پنج نوامبر گفته بود که انداختن بمب هسته‌ای به نوار غزه یکی از گزینه‌های پیشنهادی است و مدعی شده بود «هیچ بی‌گناهی در نوار غزه وجود ندارد».

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->