احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هالند؛ غایب بزرگ فینال جام باشگاه‌های جهان

  • کد خبر: ۲۰۱۰۹۶
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
هالند؛ غایب بزرگ فینال جام باشگاه‌های جهان
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی راجع به آخرین وضعیت فیزیکی ارلینگ هالند و کوین دی بروینه با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان، تیم‌های منچسترسیتی و اوراواردز به مصاف هم رفتند که در پایان، قهرمان انگلیس موفق شد با نتیجه سه بر صفر، نماینده ژاپن را شکست دهد و بدین ترتیب، حریف فلومیننزه در فینال شود. قبل از نیمه نهایی، ارلینگ هالند، کوین دی بروینه و ژرمی دوکو از لیست منچسترسیتی برای این تورنمنت خط خورده بودند و گواردیولا راجع به این موضوع گفت: "کوین از دیروز تمرینات را آغاز کرده و فردا نیز با ما تمرین خواهد کرد. حدود ۳ ماه است که غایب بوده و به همین خاطر نمی‌تواند در فینال بازی کند، اما دارد بهتر می‌شود. ارلینگ همچنان نمی‌تواند تمرین کند. "

پپ گواردیولا همچنین از تقویم فشرده انتقاد کرد و گفت: "ما برای آماده شدن در فینال احتیاج به استراحت داریم، اما نه وقت تمرین کردن داریم و نه وقت استراحت کردن. البته روز قبل از بازی، یک تمرین مختصر خواهیم داشت، اما ترجیح می‌دهم که بیشتر استراحت کنیم. "

روز جمعه در ورزشگاه خانگی النصر، تیم‌های منچسترسیتی و فلومیننزه، فینال جام باشگاه‌های جهان را برگزار خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->