نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها

اعزام ۹ هزار ورزشکار به رقابت‌های برون‌مرزی طی ۹ ماه

  • کد خبر: ۲۰۲۱۶
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
اعزام ۹ هزار ورزشکار به رقابت‌های برون‌مرزی طی ۹ ماه
شورای برون مرزی وزارت ورزش در ۹ ماه نخست امسال با اعزام ۹۰۹۰ ورزشکار به رقابت‌های قهرمانی جهان و آسیا و همچنین کسب سهمیه ۲۰۲۰ توکیو موافقت کرد
به گزارش شهرآرانیوز، محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفترامور مشترک فدراسیون های ورزشی گفت: شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در ۹ ماه نخست سال از بین یک هزار و ۵۶۷ درخواست از سوی فدراسیون‌های ورزشی، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک تنها با یک هزار ۵۰۰ درخواست و اعزام ۹۰۹۰ ورزشکار به رقابت‌های بین المللی موافقت کرده که در مقایسه با سال ۹۷ آمار اعزام ورزشکاران ۱۴ هزار و ۱۴۷ نفر گزارش شده است.

وی ادامه داد: دلیل کاهش اعزام‌ها در سال ۹۸ پرهیز از سفر‌های غیر ضروری بود، زیرا باید بیشترین سهمیه‌ها را برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ کسب شود، اما با وجود اعزام‌های مختلف به رویداد‌های آسیایی، جهانی و بین المللی، مکلف هستیم تا از اعزام‌های غیر ضروری پرهیز و تمرکز را بر هدف اصلی معطوف کنیم.

مدیر امور مشترک فدارسیون‌ها اضافه کرد: سال گذشته ۲هزار و ۲۱۵ درخواست به شورای برون مرزی ارسال شد که با ۲هزار درخواست و اعزام بیش از ۱۴ هزار نفر موافقت شده است.

اسبقیان گفت: این حجم از اعزام در سال ۹۷ در حالی صورت گرفت که ایران در چند رویداد مهم نظیر، جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال روسیه، بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین و جام ملت‌های آسیا حضور یافته بود.

وی گفت: با این حال اعزام ورزشکاران در سال ۹۷ در مقایسه با سال ۹۶ که ۲۱ هزار نفر گزارش شده، کاهش داشته است که درسال ۹۸ این کاهش چشمگیرتر بوده است.

این شورا ۱۵ عضو دارد که بالاترین مقام تصمیم گیرنده آن «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش وجوانان است.
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->