شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! علیرضا رضایی: از اعتبار کشتی خراسان دفاع می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

اعزام ۹ هزار ورزشکار به رقابت‌های برون‌مرزی طی ۹ ماه

  • کد خبر: ۲۰۲۱۶
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
اعزام ۹ هزار ورزشکار به رقابت‌های برون‌مرزی طی ۹ ماه
شورای برون مرزی وزارت ورزش در ۹ ماه نخست امسال با اعزام ۹۰۹۰ ورزشکار به رقابت‌های قهرمانی جهان و آسیا و همچنین کسب سهمیه ۲۰۲۰ توکیو موافقت کرد
به گزارش شهرآرانیوز، محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفترامور مشترک فدراسیون های ورزشی گفت: شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در ۹ ماه نخست سال از بین یک هزار و ۵۶۷ درخواست از سوی فدراسیون‌های ورزشی، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک تنها با یک هزار ۵۰۰ درخواست و اعزام ۹۰۹۰ ورزشکار به رقابت‌های بین المللی موافقت کرده که در مقایسه با سال ۹۷ آمار اعزام ورزشکاران ۱۴ هزار و ۱۴۷ نفر گزارش شده است.

وی ادامه داد: دلیل کاهش اعزام‌ها در سال ۹۸ پرهیز از سفر‌های غیر ضروری بود، زیرا باید بیشترین سهمیه‌ها را برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ کسب شود، اما با وجود اعزام‌های مختلف به رویداد‌های آسیایی، جهانی و بین المللی، مکلف هستیم تا از اعزام‌های غیر ضروری پرهیز و تمرکز را بر هدف اصلی معطوف کنیم.

مدیر امور مشترک فدارسیون‌ها اضافه کرد: سال گذشته ۲هزار و ۲۱۵ درخواست به شورای برون مرزی ارسال شد که با ۲هزار درخواست و اعزام بیش از ۱۴ هزار نفر موافقت شده است.

اسبقیان گفت: این حجم از اعزام در سال ۹۷ در حالی صورت گرفت که ایران در چند رویداد مهم نظیر، جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال روسیه، بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین و جام ملت‌های آسیا حضور یافته بود.

وی گفت: با این حال اعزام ورزشکاران در سال ۹۷ در مقایسه با سال ۹۶ که ۲۱ هزار نفر گزارش شده، کاهش داشته است که درسال ۹۸ این کاهش چشمگیرتر بوده است.

این شورا ۱۵ عضو دارد که بالاترین مقام تصمیم گیرنده آن «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش وجوانان است.
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->