شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

اردوی تیم‌های ملی کشتی لغو شد

  • کد خبر: ۲۰۰۳۹
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
اردوی تیم‌های ملی کشتی لغو شد
اردو‌های تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ایران با توجه به مصوبات ستاد عالی مقابله با کرونا لغو شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ قرار بود کشتی گیران ملی پوش هر دو رشته فرنگی و آزاد شنبه (۱۷ اسفندماه) در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تمرینات خود را پیگیری کنند، اما طبق مصوبات ستاد عالی مقابله با ویروس کرونا، این اردو‌ها لغو شد.

«حسن رنگرز» سخنگوی فدراسیون کشتی با تایید این مطلب گفت: با وجود اراده و تلاش فدراسیون کشتی در قبول مسوولیت برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی کشتی آزاد فرنگی بزرگسالان اعزامی به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک، حسب مصوبات ستاد عالی مقابله با ویروس کرونا در ورزش و ضرورت و الزام تمکین به موارد ابلاغی، اردوی روز شنبه این تیم‌ها لغو و در روز‌های آتی زمان برگزاری خواهد شد.

زمان برگزاری این اردو‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->