در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

معادله یک مجهولی را هم نمی‌توانیم حل کنیم!

  • کد خبر: ۲۰۲۵۴۵
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
معادله یک مجهولی را هم نمی‌توانیم حل کنیم!
مدیران فوتبالی ما مشکلات پیچیده و گره‌های کور را بیشتر از راه حل‌های ساده دوست دارند.

 کمیته استیناف رای خود درباره پرونده تخلف سپاهان و پرسپولیس را صادر کرد تا همچون صدور رای کمیته انضباطی، حواشی مربوط به این ماجرا، کل فوتبال ما را زیر سایه خود بگیرد.

روزی کمیته انضباطی از سپاهان و پرسپولیس امتیاز کم کرد تا صدای این دو باشگاه بلند شود و حالا کمیته استیناف امتیاز‌ها را برگرداند تا صدای استقلال بلند شود و پرسپولیس هم به کم کردن انگیزه‌ها به دلیل کسر امتیاز اعتراض کند.

ماجرا آنقدر شیرین است که همه وامانده اند. چرخ‌های این فوتبال پرهزینه می‌چرخند؛ اما بر همه روشن است چگونه.

کمیته استیناف، رای کمیته انضباطی را شکست و امروز با خبرنگاران جلسه گذاشتند تا بگویند چرا این اتفاق افتاد. به خبرنگاران گفتند قرارداد این بازیکنان باید دستخوش تغییر شود و این مرمت‌ها صورت بگیرد؛ اما امتیاز‌ها نباید کسر شود.

وقتی ماجرا اینقدر شفاف و روشن است، چرا کمیته انضباطی آن آرا را صادرکرد؟ آیا از حقوقدانان کمیته استیناف، در کمیته انضباطی یافت نمی‌شود تا راه نشان دهد یا بناست آن کمیته راه خودش را برود و این کمیته راه خود را؟ مگر قوانین حقوقی دوتاست که این دو کمیته آرایی تا این حد متفاوت و شاید متضاد صادر می‌کنند؟

وقتی طبق گفته رئیس کمیته استیناف، رای ۳ بر صفر با رای کسر امتیاز تفاوت دارد، چرا آن را صادر می‌کنند تا این گونه شکسته شود و هم صدور رای اول و هم آرای دوم، این همه حاشیه برای کشور و فوتبال ایجاد کند؟

واقعا در فدراسیون فوتبال کسی نیست این پرسش‌ها را بپرسد و به جواب برسد؟ یکی از مدیران ذره‌ای وقت ندارد تا آن را در راه آرامش فوتبال خرج کند؟

ماجرای پرونده قرارداد بازیکنان فوتبال، گره‌ای بود که به دست مدیران فوتبال ما در طناب فوتبال ایجاد شد. باز کردن آن هم سخت نبود؛ اما مدیران فوتبال همواره گره‌ها را کور می‌خواهند و می‌پسندند. به همین دلیل در حل کردن یک معادله یک مجهولی ساده هم مانده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->