زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پیش‌بینی بارش باران در اغلب نقاط کشور (۱۱ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۳۳۹۱
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵
پیش‌بینی بارش باران در اغلب نقاط کشور (۱۱ دی ۱۴۰۲)
سازمان هواشناسی کشور از بارش باران طی امروز در ۱۵ استان کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز دوشنبه ۱۱ دی در بخش‌هایی از استان‌های ایلام، لرستان، شرق کرمانشاه، جنوب همدان، خوزستان، یزد، اصفهان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی، رگبار و گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد گردوخاک و در ارتفاعات و مناطق سردسیر، بارش برف رخ می‌دهد. در ضمن در شمال کشور به ویژه در استان‌های گیلان و مازندران، افزایش ابر و در برخی نقاط بارش خفیف انتظار می‌رود.

هواشناسی اعلام کرد: فردا سه شنبه در جنوب شرق کشور، استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب شرق کرمان، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.طبق اعلام هواشناسی، چهارشنبه در برخی نقاط جنوب شرق کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد. از طرفی در شمال کشور به ویژه در استان‌های گیلان و مازندران نیز افزایش ابر و در برخی نقاط بارش خفیف انتظار می‌رود. چهارشنبه وزش باد در نوار شرقی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز قابل ملاحظه است.

طبق گزارش هواشناسی، پنجشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و نیز در مازندران و گلستان افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرد: جمعه با ورود سامانه بارشی دیگری در شمال غرب و غرب سواحل خزر، از طرفی در جنوب غرب کشور شامل بوشهر، برخی نقاط فارس و جنوب خوزستان، بارش پیش بینی می‌شود.

بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، در سایر مناطق کشور تا پنج روز آینده جوی آرام و نسبتا پایدار پیش‌بینی می‌شود. همچنین تا سه روز آینده در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود. در پنج روز آینده خلیج فارس مواج است.

سازمان هواشناسی همچنین وضعیت جوی امروز پایتخت را نیمه ابری و غبارآلود و در بعد از ظهر وزش باد پیش‌بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۳ و کمینه دما ۵ درجه خواهد بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->