نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

ماجرای عجیب و ادامه‌دار پیوستن امباپه به رئال مادرید

  • کد خبر: ۲۰۴۳۷۲
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
ماجرای عجیب و ادامه‌دار پیوستن امباپه به رئال مادرید
جدایی امباپه از جمع پاریسی‌ها و انتقال به سانتیاگوبرنابئو هنوز نقل محافل ورزشی است.

به گزارش شهرآرانیوز، کیلیان ام باپه به ناصر الخلیفی قول داده که اگر بخواهد پاری سن ژرمن را ترک کند، او از پاداش وفاداری خود چشم‌پوشی خواهد کرد. پاداشی که ارزش آن بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون یوروست و اگر ام باپه در تابستان ۲۰۲۴ از پی‌اس‌جی جدا شود از این مبلغ چشم‌پوشی خواهد کرد. البته اگر ستاره فرانسوی در پاریس باقی بماند، او این مبلغ و حتی بیشتر از آن را هم دریافت خواهد کرد. نزدیکان ام باپه می‌گویند که او قبلاً موافقت کرده که از پرداخت‌های خاصی صرف‌نظر کند و همچنین اولین بخش از پاداش وفاداری‌اش را که تابستان گذشته به دست می‌آورد را دریافت نکند.

کیلیان ام باپه روز چهارشنبه به مطبوعات فرانسوی گفته بود که هنوز هیچ تصمیم نهایی در مورد آینده خود نگرفته است. او گفته بود توافقی با رئیس، ناصر الخلیفی داریم تا به این ترتیب از هر دو طرف مراقبت شود. ام باپه به مدیران تیم پاریسی گفته که هر تصمیمی در مورد ماندن یا رفتن‌اش بگیرد، آن‌ها اولین کسانی خواهند بود که از تصمیم او مطلع می‌شوند. البته هنوز مدیران پاری سن ژرمن امیدوارند که ام باپه در نهایت ماندن در پاریس را به حضور در رئال مادرید ترجیح دهد و قراردادش را با پاریسی‌ها تمدید کند.

جدا از رئال مادرید، لیورپول هم به جذب کیلیان ام باپه علاقه زیادی دارد تا بدین‌ترتیب، قرمز‌های آنفیلد هم یکی از سه ضلع تیم‌های خواهان ستاره فرانسوی را شکل دهند. کیلیان ام باپه طی ۲۳ بازی فصل جاری ۲۲ بار موفق به گلزنی شده است. باید دید در آستانه رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، ستاره فرانسوی تصمیم به امضای پیش‌قرارداد با تیم آینده خود می‌گیرد یا ترجیح می‌دهد تا تابستان صبر کند.

منبع: طرفداری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->