«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

نقش متفاوت بازیگر گرجی سریال جیران در «آپاراتچی» + عکس

  • کد خبر: ۲۰۶۳۹۰
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
نقش متفاوت بازیگر گرجی سریال جیران در «آپاراتچی» + عکس
فاطمه مسعودی‌فر بازیگر گرجی سریال جیران در فیلم سینمایی آپاراتچی به کارگردانی علی طاهرفر به ایفای نقش پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم سینمایی «آپاراتچی» این اثر به کارگردانی علی طاهرفر و تهیه کنندگی سجاد نصراللهی نسب است که آخرین مراحل فنی خود را برای حضور در جشنواره فجر طی می‌کند.

نقش متفاوت بازیگر گرجی سریال جیران در «آپاراتچی» + عکس
فاطمه مسعودی‌فر که پیش از این نخستین بار در فیلم سینمایی «پوست» ایفای نقش کرده بود، با حضور درخشان در سریال «جیران» و در نقش سارای گرجی، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. بازی فاطمه مسعودی‌فر کنار تورج الوند و رضا ناجی، لحظات شیرینی از زندگی در دهه شصت را به تصویر کشیده است.

نقش متفاوت بازیگر گرجی سریال جیران در «آپاراتچی» + عکس

فیلم سینمایی «آپاراتچی» یک اثر کمدی شیرین است که از کتابی با همین نام اقتباس شده و محصول مشترک سازمان سینمایی سوره، بنیاد سینمایی فارابی و مدرسه سینمایی اندیشه است.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->