جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا وزیر کشور: اجرای طرح انسداد مرز‌ها در حال پیگیری است کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
سرخط خبرها

«کرم میخائیل» تاجر کشته شده در عملیات ضد تروریستی سپاه پاسداران کیست؟

  • کد خبر: ۲۰۶۵۷۵
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
  • ۱
«کرم میخائیل» تاجر کشته شده در عملیات ضد تروریستی سپاه پاسداران کیست؟
حملات ضد تروریستی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اربیل عراق که موجب نابودی پایگاه ها و اشخاص پر نفوذ موساد در این منطقه شد، همچنین سبب هلاکت یک تاجر مسیحی مرتبط با شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی هم شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آتش سهمگین توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته بر سر دشمنان ایران اسلامی فرو ریخت و معاندین و جاسوسان موساد زیر این آتش از بین رفتند.

منابع عراقی در واپسین ساعات شامگاه دوشنبه از شنیده شدن صدای شدید چند انفجار در اربیل به دنبال یک حمله موشکی سنگین خبر دادند. لحظاتی بعد از این حمله، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای  مسئولیت این عملیات را برعهده گرفت و اعلام کرد مقرهای جاسوسی ضدایرانی را با موشک‌های بالستیک منهدم کرده است.

در بین کشته شدگان عملیات تهاجمی سپاه پاسداران، نام دو تاجر مرتبط با سرویس جاسوسی اسرائیل (موساد) نیز دیده می شود؛ «پیشرو دیزائی» مالک شرکت های امپایر و فالکون و «کرم میخائیل» مالک شرکت سامسون.

کرم میخائیل یک تاجر عراقی مسیحی  است که شب گذشته در ویلای دیزائی حضور داشته و کشته شده است. وی متولد سال ۱۹۸۱ و مالک شرکت الریان بود که در حوزه واردات لوازم برقی به عراق فعالیت داشته است. وی ساکن دبی و متولد انگلیس بود. کرم میخائیل نمایندگی سامسونگ در عراق را در اختیار داشت و در دبی مشغول امور ساخت‌وساز مسکن بود.

شرکت سامسون از شرکت های صنعتی بزرگ جهان و تولید کننده انواع رگولاتور ها و کنترلر ولوهای صنعتی با ترانسدیوسر های الکتروپنوماتیکی ، کنترل ولو برای سیستمهای HVAC ، کنترلر و سنسورهای سیستم HVAC شده است . همچنین این شرکت انوع کنترل ولو و تجهیزات وابسته متناسب با صنایع شیمیائی ،‌پتروشیمیائی ، صنایع کاغذ ، نیرو ،صنایع غذائی و نوشابه سازی را در مجموعه تولیدات خود دارد.

گفتنی است جمهوری اسلامی ایران بارها با توجه به حضور عناصر ضد ایرانی در اقلیم کردستان عراق و شهر اربیل و تحرکات ضد انقلاب در این منطقه، به حکومت مرکزی عراق هشدار داده بود تا هرچه زودتر بساط حضور عاملان و حامیان تروریسم را برچیند و حملات شب گذشته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نشان دهنده آن بود که امنیت ملی و حفاظت از جان شهروندان و فرماندهان عالیرتبه، خط قرمز این نظام می باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iraq
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
0
0
آیا کودک یک‌ساله کشته شده همراه زن فلیپینی خدمتکار صهیونیست‌ بودند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->