اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد
سرخط خبرها

ویدئویی از ربات انسان‌نمای تسلا درحال تا کردن یک تی شرت!

  • کد خبر: ۲۰۶۶۵۱
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
ویدئویی از ربات انسان‌نمای تسلا درحال تا کردن یک تی شرت!
ایلان ماسک ویدیویی از ربات انسان‌نمای اپتیموس (Optimus) تسلا منتشر کرده که در آن، این ربات درحال تاکردن یک تی‌شرت است. اما ماسک اعتراف کرده که این ربات آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، نیست.

به گزارش شهرآرانیوز - ده‌ها شرکت در تلاش هستند تا سال ۲۰۲۴ را به سالی تبدیل کنند که ربات‌های انسان‌نما بتوانند اولین قدم‌های خود را در انبار‌ها و کارخانه‌ها بر‌دارند و با انجام کار‌های مختلف، جایگزین نیروی انسانی شوند.

ربات‌های انسان‌نما باید یاد بگیرند که کار‌های مختلفی انجام دهند. راه‌رفتن روی دوپا و حفظ تعادل، یک چیز است، اما اینکه ربات انسان‌نما بتواند دستورالعمل‌ها را دریافت کرده و آن‌ها را به انجام برساند، موضوع دیگری است.

ایلان ماسک با نشان‌دادن ربات Optimus تسلا درحال انجام کاری بسیار پیچیده‌تر از راه‌رفتن، می‌گوید: «بیرون کشیدن یک تی‌شرت از سبد لباس‌ها و تاکردن آن خبر از آینده‌ای می‌دهد که در آن ربات‌های انسان‌نما به خدمتکاران اصلی در خانه‌ها تبدیل می‌شوند. انجام کار‌های روزمره با ربات‌های انسانی می‌تواند شگفت‌انگیز باشد و روزی شاید ربات‌ها بتوانند جوراب‌ها را جفت و تا کنند. انجام این کار، انقلابی در توسعه ربات‌هاست.».

اما مسئله این است که ربات انسان‌نمای اپتیموس تی‌شرت را به‌تن‌هایی تا نمی‌کند. بعد از انتشار ویدیوی اپتیموس که ربات انسان‌نما را درحال تاکردن تی‌شرت نشان می‌داد، کاربران متوجه شدند که این ربات به‌تن‌هایی این کار را انجام نداده و یک اپراتور به آن کمک کرده است. ایلان ماسک نیز این موضوع را تأیید کرد.

توییت دیگری در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار تصویری این موضوع را نشان می‌دهد که ربات انسان‌نمای اپتیموس به‌تن‌هایی تی‌شرت را تا نکرده و ظاهراً درحال تکرارکردن حرکات یک اپراتور بوده است.

تسلا در زمینه رباتیک پیشرفت‌های خوبی داشته است، ولی هنوز فاصله زیادی تا انجام کار‌های مختلف ازجمله پختن نان و بقیه کار‌ها توسط ربات‌ها وجود دارد. باید دید چه زمانی تسلا می‌تواند این رؤیا را محقق کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->