۱۰ بازیکن تراکتور به دنبال فسخ قرارداد تلاش احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس چرا پرسپولیس به سراغ رضاییان نرفت؟ نتیجه بازی اتریش و لهستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ یاران لوا پخش زنده بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ایران در سید یک مقدماتی جام جهانی | گروه مرگ در انتظار قلعه‌نویی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و فرانسه(یکم تیر ۱۴۰۳) نتیجه بازی ایتالیا و اسپانیا در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل و خلاصه بازی| عذاب اسپالتی نتیجه بازی انگلیس و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی سرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان قهرمان شدند نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی! امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ پخش زنده بازی ایران و فرانسه در لیگ ملت‌های والیبال (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها
سرخط خبرها

عبدالکریم حسن، خرید جدید پرسپولیس کیست؟ + بیوگرافی و رزومه

  • کد خبر: ۲۰۷۱۰۶
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
عبدالکریم حسن، خرید جدید پرسپولیس کیست؟ + بیوگرافی و رزومه
باشگاه پرسپولیس در اولین خرید زمستانی خود موفق عبدالکریم حسن قطری را جذب کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرخ‌پوشان پایتخت که مدتی است مذاکرات خود با بازیکنان پیشنهادی یحیی گل‌محمدی را آغاز کرده‌اند، پس از شکست در دوره اول مذاکرات خود با یک مدافع قطری، حالا با عبدالکریم حسن به توافق رسیده‌اند.

قرارداد عبدالکریم حسن با باشگاه پرسپولیس یک فصل و نیم است و این بازیکن قطری تا پایان فصل آتی برای سرخپوشان توپ خواهد زد.

عبدالکریم حسن، در پست مدافع چپ ۱۱۵ بازی ملی برای تیم ملی قطر دارد و قطر را در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز همراهی کرد.

حسن، سال‌ها در باشگاه السد قطر نیز حضور داشت، اما به دلیل مشکلاتی فوتبال قطر را ترک کرد و مدتی در اردن بازی می‌کرد. حالا که حسن بدون تیم مانده به جمع سرخ‌پوشان تهرانی پیوست تا رقابت تناتنگی برای پست دافع چپ میان علی نعمتی، مهدی احمدی و عبدالکریم حسن به وجود آید.

عبدالکریم حسن ۳۱ ساله، در سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ جزو تیم منتخب لیگ ستارگان قطر قرار گرفت. همچنین حسن ضمن قهرمانی با تیم قطر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، در تیم منتخب این دوره از رقابت‌ها نیز قرار گرفت.

در حالیکه باشگاه پرسپولیس هنوز خبر پیوستن عبدالکریم حسن به این باشگاه را به صورت رسمی تایید نکرده، اما گفته می‎‌شود این بازیکن قطری طی ۳ روز آینده قرارداد خود را باشگاه پرسپولیس قطعی خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->