دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

نامزد‌های انتخابات ۱۱ اسفند در مشهد می‌توانند تا ۲۶ ستاد تبلیغاتی برپا کنند

  • کد خبر: ۲۰۸۰۸۴
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
نامزد‌های انتخابات ۱۱ اسفند در مشهد می‌توانند تا ۲۶ ستاد تبلیغاتی برپا کنند
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: هر نامزد انتخابات مجلس در هر یک از مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد می‌تواند ۲ ستاد تبلیغاتی برپا کند که در مجموع ۲۶ ستاد انتخاباتی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سید هادی طباطبایی روز چهارشنبه در نشست آموزشی با نامزد‌های انتخابات مجلس در خراسان رضوی افزود: در سایر شهر‌ها نیز متناسب با وسعت شهر‌ها هر نامزد می‌تواند در هر منطقه یک ستاد بانوان و یک ستاد آقایان ایجاد کند و هر نوع ستاد تبلیغات انتخاباتی تحت عناوین کانون هواداران، ستاد مردمی و مجمع هواداران و دیگر نام‌ها باید در قالب ستاد‌های تبلیغاتی در چارچوب ذکر شده فعالیت کنند.

وی گفت: ابعاد پوستر‌های تبلیغاتی برای نامزد‌ها ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر تعیین شده است و باید آثار تبلیغاتی در قالب تصویر و زندگینامه و سوابق در همین قطع منتشر و توزیع شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی بیان داشت: باید در آثار تبلیغاتی هر نامزد، محل چاپخانه و تکثیر اقلام تبلیغاتی درج شود و عدم درج نشانی چاپخانه در این محصولات تخلف نامزد محسوب می‌شود.

فرماندار مشهد نیز در این نشست که با حضور نامزد‌های انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مشهد و کلات برگزار می‌شد، گفت: در مجموع ۲ هزار و ۱۶ داوطلب برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پیش ثبت نام کردند که ۸۹۲ نفر موفق به ثبت نام قطعی شدند.

محسن داوری افزود: در مجموع با طی شدن مراحل مختلف بررسی صلاحیت‌ها ۴۴۸ نامزد شرایط لازم را احراز کرده اند که چهار نفر با تغییر حوزه انتخابیه به دیگر حوزه انتخابیه رفته اند و در حال حاضر ۴۴۴ نامزد برای تصاحب پنج کرسی نمایندگی مجلس در این حوزه انتخابیه به رقابت می‌پردازند.

وی گفت: در زمینه اجرا، بهترین ظرفیت برای مشارکت مردم در انتخابات در قالب هزار و ۸۳۴ شعبه اخذ رای در شهرستان مشهد فراهم شده تا مردم در فضایی آرام و در سلامت و امنیت کامل رای دهند.

فرماندار مشهد افزود: اکنون شما نامزد‌های انتخابات این فرصت را دارید تا زمینه مشارکت مردم را در قالب فضایی رقابتی فراهم کنید و مردم را به پای صندوق‌های رای در شهر امام رضا (ع) بیاورید.

علاوه بر حضور نامزد‌های انتخابات در مشهد، سایر نامزد‌های انتخاباتی در سایر فرمانداری به صورت وبیناری در این نشست آموزشی حضور دارند.

همچنین در این جلسه از ۱۲ کانال تبلیغاتی برای پخش برنامه‌های نامزد‌های انتخابات در استان رونمایی شد. بر اساس اعلام مسوولان صدا و سیمای خراسان رضوی، ۱۲ کانال تبلیغاتی با استفاده از ۲۰ فرستنده همه مناطق زیرپوشش ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی را برای برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های مجلس پوشش می‌دهد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->