نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی
سرخط خبرها

مهاجم هندوراسی تراکتور دیپورت شد! + عکس

  • کد خبر: ۲۰۹۵۴۰
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
مهاجم هندوراسی تراکتور دیپورت شد! + عکس
باشگاه تراکتور قرارداد مهاجم هندوراسی خودش را فسخ کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رومل کیوتو مهاجم هندوراسی تراکتور که در بازار نقل و انتقالات زمستانی راهی این تیم شده بود، با تصمیم کادرفنی، قراردادش فسخ شد. کیوتو که در اردوی ترکیه همراه تراکتوری‌ها حاضر شده بود، از لحاظ جسمانی نتوانست به شرایط مطلوب برسد و تصاویر منتشر شده از او نشان می‌دهد که اضافه وزن زیادی داشته و به نظر می‌رسد به همین خاطر از جمع پرشور‌های تبریزی کنار گذاشته شده است.

مهاجم هندوراسی تراکتور نیامده، رفت! + عکس

رومل کیوتو در بازی‌های دوستانه تراکتور مقابل وایله، زسکا صوفیه و نوبهار ازبکستان هم بازی کرد، اما عملکرد قابل قبولی نداشت و باشگاه تراکتور صبح امروز با انتشار اطلاعیه‌ای، از قطع همکاری با این بازیکن خبر داد.

در متن اطلاعیه تراکتور آمده است:
باتوجه به ارزیابی صورت گرفته از تمرینات و بازی‌های تدارکاتی اردوی آنتالیا و به جهت نبود زمان کافی برای دستیابی «رومل کیوتو» به شرایط ایده‌آل و با در نظر گرفتن حساسیت و فشردگی مسابقات در نیم فصل دوم، باشگاه تراکتور در پایان اردوی ترکیه با این بازیکن به‌صورت توافقی قطع همکاری کرد. در همین راستا یک مهاجم خارجی که در شرایط مسابقه قرار داشته طی هفته آتی با حضور در تبریز به تمرینات تیم اضافه می‌شود. شایان ذکر است بند‌های مشروطی که در قرارداد فی مابین درج شده، این قطع همکاری را پیش‌بینی کرده بود. باشگاه تراکتور برای این مهاجم هندوراسی در ادامه دوران حرفه‌ای، آرزوی موفقیت می‌کند. امید است زمینه همکاری طرفین در آینده فراهم شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->