زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

تداوم بارش برف در خراسان رضوی تا قبل از ظهر روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه

  • کد خبر: ۲۰۹۷۰۷
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
تداوم بارش برف در خراسان رضوی تا قبل از ظهر روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بارش برف در استان تا قبل از ظهر روز شنبه ۱۴ آبان‌ماه ادامه دارد.

رضا عباسی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، درخصوص تمهیدات اندیشیده شده درخصوص بارش برف اظهار کرد: همانطور که در هشدار شماره ۷۵ و هشدار نارنجی ۷۶ هواشناسی به مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، عموم مردم عزیز، جراید و صداوسیما، پیامک و اطلاع رسانی شده بود؛ اعلام کرده بودیم که سامانه بارشی همراه با بارش برف از ظهر جمعه تا قبل از ظهر روز شنبه ۱۴ بهمن ماه احتمالا استان خراسان رضوی را در بر بگیرد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس زمانی که هشدار نارنجی صادر می‌شود؛ احتمال وقوع آن زیاد است و همینطور که پیش‌بینی شده بود، مناطق زیادی در سطح استان تحت تاثیر این سامانه قرار گرفته و خدارا بابت این نزولات الهی شاکر هستیم.

وی با بیان اینکه قبل از این میزان بارش‌های ما بسیار پایین بود، عنوان کرد: خوشبختانه بخشی از این کاهش بارش، توسط این بارندگی و برف جبران خواهد شد.

عباسی تصریح کرد: همکاران عزیز ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بحث شن و نمک پاشی را دنبال می‌کنند. البته مقداری ترافیک در سطح جاده‌ها وجود دارد و تردد برقرار است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: طبق هشدار اعلامی قبلی، حتما مردم عزیز از تردد در حاشیه مسیل و رودخانه‌ها خودداری کنند. همینطور هم تردد‌های غیرضروری خود را کاهش دهند مگر اینکه خیلی ضروری باشد و با استفاده از زنجیر چرخ و تجهیزات لازم این مهم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: فرمانداران استان، آمادگی لازم را دارند و در صورت لزوم همراه مردم عزیز خواهند بود. در این راستا اگر موضوعاتی همچون اسکان و ماندن خودرو‌ها در مسیر صورت گرفت، این آمادگی وجود دارد تا موضوعات پوشش داده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->