مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟
سرخط خبرها

مقام اول تیم استخر شهید هاشمی‌نژاد مشهد در پایان مرحله دوم لیگ شنای کشور

  • کد خبر: ۲۰۹۷۶۰
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
مقام اول تیم استخر شهید هاشمی‌نژاد مشهد در پایان مرحله دوم لیگ شنای کشور
مرحله دوم بیستمین دوره لیگ برتر شنای باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس با کسب مقام اول توسط تیم شنای استخر شهید هاشمی‌نژاد مشهد به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین گرایلی، رئیس هیئت شنای خراسان رضوی با اعلام این مطلب گفت: مرحله دوم بیستمین دوره لیگ شنای باشگاه‌های کشور سال ۱۴۰۲، جام خلیج فارس با حضور هشت تیم به میزبانی استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی پنجشنبه و جمعه ( ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه) پیگیری و به پایان رسید.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی در ادامه افزود: در پایان مرحله دوم این دوره از مسابقات تیم استخر شهید هاشمی نژاد با ۲۲۹۴۹ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد. 

تیم‌ نفت تهران در این مرحله با امتیاز ۲۲۸۷۴ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و نیز تیم اریس اصفهان با امتیاز‌ ۲۲۴۱۴ در جایگاه سوم جدول رده‌بندی جای گرفتند.

وی در ادامه گفت: اختلاف تیم استخر شهید هاشمی‌نژاد مشهد و نفت تهران در مجموع دو مرحله تنها ده امتیاز است و شناگران ما توانستند اختلاف امتیازها را در این مرحله کمتر کرده و ان‌شاءالله در مرحله سوم و دور پایانی بتوانیم با جمع‌آوری امتیازهای لازم به هدف خود برسیم.

مدرسه شنای بتیس البرز، موسسه ورزش قهرمانان اریس اصفهان، باشگاه امیر مرشد البرز، باشگاه نفت تهران، استخر نور سمنان، نفت امیدیه، استخر شهید هاشمی‌نژاد مشهد و مقاومت هشت تیم حاضر در این دوره از مسابقات هستند.

رده‌بندی نهایی بیستمین دوره لیگ برتر شنای باشگاه‌های کشور تا پایان مرحله دوم

۱. نفت تهران – ۲۲۴۲ امتیاز

۲. هاشمی‌نژاد مشهد – ۲۲۳۲ امتیاز

۳. باشگاه اریس اصفهان – ۲۱۶۱ امتیاز

۴. استخر نور سمنان – ۱۹۲۴ امتیاز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->