فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان تماشای تلویزیون برای چه سنی ممنوع است؟ اسید‌های آمینه به عنوان پیش‌ساز پروتئین‌ها و به عنوان مکمل غذایی «تروما» چهارمین علت مرگ در دنیا  ۱۰ فایده پیاده روی برای سلامت بدن | بهترین زمان پیاده‌روی چه زمانی است؟ بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند چند ساعت در شبانه‌روز بنشینیم، بایستیم و بخوابیم؟ منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس مار سمی در کارگاه تزریق پلاستیک و وحشت کارگران (۱۶ اردیبهشت) عزم جدی برای جلوگیری از «کوتاه قامتی» در کشور واژگونی خودرو در خواف خراسان رضوی ۵ مصدوم برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت) حداقل دوسوم سرطانی‌ها در ایران حتماً زنده می‌مانند| سلول‌درمانی، درمان قطعی سرطان نیست قتل هولناک زن میانسال و دستگیری فرزند بی رحم(۱۶ اردیبهشت) راز جسد بی‌سر مرد افغانستانی فاش شد (۱۶ اردیبهشت) قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد +تصویر(۱۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

عملیات بازگشایی مسیر ۸ کیلومتری پیست اسکی شیرباد تا مشهد ادامه دارد (۱۴ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۹۸۱۷
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
عملیات بازگشایی مسیر ۸ کیلومتری پیست اسکی شیرباد تا مشهد ادامه دارد (۱۴ بهمن ۱۴۰۲)
مدیر کل اداره حمل‌ونقل جاده‌ای مشهد گفت: بارش برف در ارتفاعات شیرباد بیش از یک متر است و عملیات بازگشایی مسیر ۸ کیلومتری شیرباد تا مشهد ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، بارش برف در مشهد و ارتفاعات باعث گرفتاری برخی همشهریان در پیست اسکی شیرباد شده است. از شب گذشته حدود ۶۵۰ نفر از کسانی که برای استفاده از پیست شیرباد رفته و درراه مانده بودند به دولت‌آباد منتقل شده و عده‌ای در مسجد اسکان داده شدند و عده‌ای نیز به مشهد آمدند.

سعید محمودزاده، مدیر کل اداره حمل‌ونقل جاده‌ای مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره آخرین وضعیت بازگشایی مسیر پیست اسکی شیرباد تصریح کرد: به دلیل حجم بارش برف در منطقه شیرباد از شب گذشته همشهریان ما به دلیل بسته شدن مسیر، گرفتار و در آنجا اسکان داده شدند.

به گفته محمودزاده از شب گذشته بولدوزر و ماشین‌آلات بازگشایی معبر به منطقه اعزام شده و امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم مسیر را بازگشایی کنیم.

وی افزود: نمی‌توان مشخص کرد بازگشایی تا چه زمانی به اتمام می‌رسد، اما همکاران ما در راهداری تمام تلاش خود را می‌کنند که امروز مسیر را بازگشایی کنیم.

مدیرکل اداره حمل‌ونقل جاده‌ای مشهد یادآورشد: بارش برف در ارتفاعات شیرباد تا یک متر هم رسیده است به‌طوری‌که با ماشین‌های آفرود هم امکان انتقال افراد گرفتارشده نیست و تنها با دستگاه بولدوزر  امکان بازگشایی مسیر وجود دارد.
محمودزاده افزود: مسیر ارتفاعات شیرباد تا مشهد و جاده اصلی حدود ۸ کیلومتر است که عملیات بازگشایی در این مسیر ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->