سرخط خبرها

درویش از سرخپوشان وقت خواست

  • کد خبر: ۲۰۹۹۳۱
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
  • ۳
درویش از سرخپوشان وقت خواست
مدیرعامل پرسپولیس از اعضای تیمش وقت خواست.

به گزارش شهرآرانیوز، بازیکنان پرسپولیس از اینکه مدیریت این باشگاه تا اینجای فصل فقط ۳۰ درصد به آن‌ها پرداختی داشته شاکی هستند و به این خاطر قصد دارند اعتصاب کنند. در واقع آن‌ها در اردوی امارات از طریق نزدیکان درویش به وی پیغام دادند که بعد از بازگشت به تهران اعتصاب خواهند کرد چرا هفته هاست پرداختی به آن‌ها به تعویق می‌افتد.

با این حال درویش از اعضای تیمش یک هفته دیگر وقت خواسته است. این در حالی است که مشخص نیست درویش تا یک هفته دیگر مدیرعامل پرسپولیس باشد یا نه و این مسئله نیز باعث شده سرخپوشان تصمیم بگیرند تا مدیرعامل جدید نیامده طلب شان را بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
علی پویان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
0
1
‌قتی مشخص میشه که مذیرعامل باشگاه یک دست نشانده است و برای موفقیت تیم با سر مربی قبلی تعمدا سنگ اندازی میکرده، مشکل ایجاد میکرده و با رفتن مربی موفق خوشحالی میکنه، این مدیر عامل به هیچ دردی نمیخوره باید و باید بره، درویش باید بره
پورهما
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
0
0
درویش را اخراج کنید یحیی رو برگردونید
یدی۶۶
Lithuania
۰۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
0
0
بازیکنان عزیز و گرامی پرسپولیس زیباترین عشق جهان
سلام متاسفانه جناب درویش خان دروغگو باز هم از شما فرصت خواسته است شما چگونه به این دروغگو خان درویش اعتماد می کنید من پنجاه سال پیش شیشتارو در استادیوم آزادی بودم روز تاریخی ارتش سرخ آسیا و رو کم کنیه کیسه کش های پر رو به او اعتماد ندارم و دیگر هرگز به استادیوم نمی آیم پرسپولیس را بیشتر از جانم دوست دارم اما نه پرسپولیسی که مدیر آن درویش خان دروغگو باشد یحیی گل‌محمدی بهترین مربی ایران به خاطر این لجن آشغال رفت کسی که با شما سه گانه گرفت موفق و موید باشید ?????????????
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->