عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم انفجار، کابل افغانستان را لرزاند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی ادامه دارد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) موساد و شاباک به شکست نظامی در غزه اذعان کردند شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس حماس: به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار حمله فوری به رفح شد آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد! صدور بیش از ۱۳۰۰ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه + فیلم حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ یمنی در حملات ارتش عربستان زخمی شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد حمله حزب الله به سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها موشک ۱۰ تروریست در درگیری با نیرو‌های امنیتی پاکستان کشته شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو: درخواست حماس برای توقف کامل جنگ غزه را نخواهیم پذیرفت
سرخط خبرها

اذعان دوباره نتانیاهو به اختلاف با آمریکا

  • کد خبر: ۲۱۰۱۱۱
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
اذعان دوباره نتانیاهو به اختلاف با آمریکا
درپی انتقاد وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از رئیس جمهور آمریکا، نخست‌وزیر این رژیم نیز به وجود اختلافات میان واشنگتن و تل‌آویو اذعان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات برخی مقامات رژیم صهیونیستی درباره مهار «ایتامار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی این رژیم گفت: من برای مدیریت روابط خود با آمریکا نیازی به کمک ندارم.

نتانیاهو افزود: ما از حمایت دولت آمریکا به رهبری جو بایدن قدردانی می‌کنیم و این بدان معنا نیست که ما هیچ اختلافاتی نداریم.

پیشتر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با این ادعا که دولت کنونی آمریکا به دنبال کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه است، گفت که اگر «دونالد ترامپ» رییس جمهور این کشور بود، شرایط کاملا متفاوت و بهتر بود.

ایتامار بن گویر در گفتگو با روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» افزود: «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا به جای حمایت کامل از ما، دنبال ارائه کمک‌های بشردوستانه و ارسال سوخت به مردم غزه است و اگر ترامپ به جای وی در قدرت بود، رفتار آمریکا در این ارتباط کاملا فرق می‌کرد.

بنیامین نتانیاهو در بخش دیگری از اظهاراتش با تکرار توهم نابودی جنبش حماس ادامه داد: ما قبل از رسیدن به همه اهداف خود ازجمله؛ از بین بردن حماس و بازگرداندن گروگان‌ها (اسرای صهیونیست در غزه) به جنگ پایان نخواهیم داد.

نتانیاهو همچنین ادعا‌های بی‌پایه و اساس خود علیه آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطین (آنروا) را تکرار کرد و مدعی شد: آنروا بخشی از مشکل است، نه راه حل و زمان آن رسیده است که آن را با یک نهاد دیگر جایگزین کنیم.

دولت دموکرات بایدن از ابتدای روی کار آمدن کابینه راست‌گرای نتانیاهو، درباره حضور صهیونیست‌های تندرو در این کابینه هشدار داد و خواهان اخراج آن‌ها از کابینه شد.

بایدن و بسیاری از متحدان تل آویو در کشور‌های غربی معتقدند که حضور تندرو‌ها در کابینه رژیم صهیونیستی موجب گرایش بیشتر جوانان فلسطینی به مقاومت و در نتیجه تسریع در فروپاشی این رژیم می‌شود.

مقامات دولت بایدن از ابتدای جنگ غزه نیز ضمن حمایت تمام عیار از رژیم صهیونیستی، همواره بر پرهیز از تندروی علیه مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری تاکید کردند، زیرا نگران شکل گیری انتفاضه جدیدی در سرزمین‌های اشغالی هستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->