ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

راز سقوط مرگبار دختر ۱۶ ساله در مشهد برملا شد + عکس

  • کد خبر: ۲۱۱۹۶۴
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
راز سقوط مرگبار دختر ۱۶ ساله در مشهد برملا شد + عکس
پسری جوان که به عنوان متهم در پرونده مرگ دختر ۱۶ ساله دستگیر شده است، راز این حادثه خونین را فاش کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بامداد سوم بهمن گذشته دو پسر ۱۷ و ۱۸ ساله پیکر نیمه جان دختری را به درمانگاهی در بولوار توس رساندند که تعدادی از استخوان هایش شکسته بود. دقایقی بعد با فرار دو پسر مذکور از درمانگاه، پیکر خون آلود دختر ۱۶ ساله به بیمارستان رضوی مشهد انتقال یافت، اما او بر اثر عوارض ناشی از سقوط از ارتفاع جان سپرد و بدین ترتیب پرونده‌ای جنایی مقابل قاضی ویژه قتل عمد مشهد قرار گرفت. طولی نکشید که با حضور قاضی دکتر صادق صفری در مرکز درمانی، تحقیقات قضایی در حالی آغاز شد که گروهی از افسران زبده دایره تجسس و اطلاعات و امنیت کلانتری معراج به سرپرستی سرگرد امیر رضا فعال (رئیس کلانتری) وارد عمل شدند و رصد‌های اطلاعاتی را برای شناسایی دو پسر جوان ادامه دادند.

راز سقوط مرگبار دختر ۱۶ ساله در مشهد برملا شد + عکس

چند ساعت بعد «فرهاد» (نوجوان ۱۷ ساله) در بولوار شاهنامه دستگیر شد و با اعترافات تکان دهنده وی، عملیات پلیس به ساختمانی در بولوار توس رسید که وی مدعی بود دختر نوجوان به قصد خودکشی، خود را از پنجره سوئیت اجاره‌ای آن به پایین انداخته است. در همین حال روز بعد از این ماجرا، رضا (جوان ۱۸ ساله) دیگر نیز خود را تسلیم قانون کرد و پرده از راز «لانه کثیف» برداشت. از سوی دیگر به دستور قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، مالک میان‌سال ساختمان محل حادثه نیز به اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا بازداشت و روانه زندان شد، اما چند روز بعد با سپردن وثیقه قانونی به دادسرا تا زمان رسیدگی قضایی به پرونده مذکور آزاد شد.

با وجود این، قاضی دکتر صادق صفری با تایید آزادی موقت مالک سوئیت به خبرنگار روزنامه خراسان گفت:تحقیقات مقدماتی نشان می‌دهد که مالک سوئیت درباره اعمال و رفتار‌های خلاف قانون توسط افرادی که سوئیت وی را اجاره کرده‌اند، علم و آگاهی کامل داشته اند و به همین دلیل اتهام وی محرز بود چراکه وی حتی از مشروب خوری دو پسر جوان و نوجوان اطلاع داشت و قبلا نیز سوئیت مذکور را به «رضا» (یکی از متهمان) چندین بار اجاره داده بود.

قاضی ویژه قتل عمد مشهد با بیان این که این گونه متهمان به مجازات سختی محکوم خواهند شد، به دیگر افرادی که منازل شخصی یا سوئیت‌های خود را به اجاره واگذار می‌کنند، به طور جدی هشدار داد حتما باید مدارک اجاره کنندگان را به دقت بررسی کنند و این گونه املاک را به هنجارشکنان و خلافکاران اجاره ندهند.

قاضی صفری همچنین درباره اتهام دو متهم دیگر پرونده نیز گفت: «فرهاد» (یکی از متهمان) به دلیل این که هنوز چند ماه تا ۱۸ سالگی فاصله دارد با صدور قرار قانونی روانه کانون اصلاح و تربیت شده است و «رضا» جوان دیگر هم در زندان مرکزی به سر می‌برد، اما به هر دوی آن‌ها فعلا اتهام تسبیب در قتل غیر عمدی تفهیم شده است تا پزشکی قانونی نظر قطعی خود را به دادسرا اعلام کند.

راز پنهان درلانه کثیف!

در همین حال رضا (یکی از متهمان) در حاشیه بازجویی‌های تخصصی پلیس به سوالات یک خبرنگار نیز پاسخ داد. آن‌چه می‌خوانید نتیجه این گفت‌وگوی کوتاه با جوانی است که به همراه «فرهاد» شاهد مرگ دلخراش «شیرین» بودند.

*اسمت چیست؟

رضا.

*چند سال داری؟

متولد ۱۳۸۴ هستم.

*ماجرای مرگ «شیرین» چگونه آغاز شد؟

من با دختری به نام «مهشید» دوست بودم و با یکدیگر ارتباط عاشقانه داشتیم. «فرهاد» که یکی از دوستانم است نیز با دختر نوجوانی به نام «شیرین» آشنا شده بود که از دوستان «مهشید» بود به همین دلیل ما ۴ نفری با هم رابطه داشتیم. آن روز قرار بود به کافه‌ای برویم و با یکدیگر قلیان بکشیم! شب من و مهشید سوار بر موتورسیکلت بودیم که فرهاد و شیرین را دیدیم و با هم به کافه رفتیم. یک ساعت قلیان کشیدیم بعد «مهشید» گفت مرا به خانه برسان! به همین دلیل من او را سوار موتورسیکلت کردم و به شهرک نجف بردم. سپس به کافه برگشتم و دیدم «فرهاد و شیرین» در حال خروج از کافه هستند. «شیرین» نمی‌خواست نزد دوست پسر سابقش برود، چون با او مشکل داشت. از سوی دیگر من و «فرهاد» هم می‌خواستیم برای مشروب خوری به سوئیت اجاره‌ای برویم که از قبل آن را اجاره کرده بودم.

*مالک سوئیت را می‌شناختی؟

بله! آن ساختمان درکنار تعمیرگاه من قرار دارد و قبلا هم از مالک آن، این مکان را اجاره کرده بودم.

*تعمیرگاه خودرو داری؟

نه! موتور سیکلت تعمیر می‌کنم!

*یعنی هروقت دوست داشته باشی به راحتی سوئیت را اجاره می‌کنی؟

بله! چون مرا می‌شناسد! و فروشگاهش نیز در همان مکان است!

*برای یک شب چه مبلغی برای اجاره سوئیت پرداختی؟

۳۰۰ هزار تومان قرار بود بدهم که مبلغی را پرداختم و باقی مانده را هم بعد باید به حساب او واریز می‌کردم.

*بعد چه شد؟

شیرین و فرهاد به درون سوئیت رفتند و من هم برای تهیه مشروبات الکلی به خیابان محل سکونتمان رفتم و ۲۰۰ هزار تومان نیز یک بطری مشروبات الکلی دست ساز خریدم! سپس به منطقه نوده (محل سوئیت) رفتم و بساط مشروب خوری را پهن کردم.

*چه شد که شیرین از پنجره سقوط کرد؟

درحالی که هرکدام چند پیاله مشروب خورده بودیم «شیرین» سفره درد دل هایش را گشود و از یک شکست عشقی سخن گفت که با دوست پسر قبلی خودش به مشکل خورده بود. او می‌گفت: چندین قرص خورده و چند بار هم به خاطر همین تالمات روحی و روانی دست به خودکشی زده است. او در همین شرایط از من و فرهاد خواست تا به دوست پسر سابقش زنگ بزنیم و با او صحبت کنیم، اما ما قبول نکردیم و گفتیم به ما ارتباطی ندارد! وقتی فهمید که ما این کار را انجام نمی‌دهیم اصرار کرد که باز هم برایش مشروب بریزیم، ولی گفتم تو زیاد نخور! در همین حال او از پای بساط مشروب بلند شد و در حالی که با گوشی تلفن خود چت می‌کرد، روی تخت نشست و ما هم روی فرش دراز کشیدیم. دریک لحظه متوجه شدم که او چسب نواری کنار پنجره را کشید. فکر کردم به خاطر مصرف مشروب حالت تهوع دارد و می‌خواهد سرش را از پنجره ساختمان بیرون ببرد، اما او ناگهان خود را پایین انداخت و من و فرهاد هراسان و سراسیمه به بیرون از ساختمان دویدیم و پیکر او را با پای پیاده تا درمانگاه حمل کردیم.

*چرا از درمانگاه فرار کردید؟

چون خیلی ترسیده بودیم.

*چه شد که خودت را به پلیس معرفی کردی؟

چون می‌دانستم فرار عاقبتی ندارد و از سوی دیگر هم یقین داشتم نیرو‌های انتظامی مشهد خیلی زود مرا دستگیر می‌کنند. به همین خاطر ماجرا را برای پدرم بازگو کردم و با نصیحت‌های او به کلانتری معراج آمدم.

*پشیمانی؟

خیلی.

براساس این گزارش، تحقیقات بیشتر درباره زوایای پنهان ماجرا تکان دهنده در «لانه کثیف» همچنان ادامه دارد.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->