ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود | اعلام چگونگی محدوده‌بندی مدارس ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال
سرخط خبرها

قتل پسر جوان توسط زورگیر موبایل در تهران

  • کد خبر: ۲۱۷۶۳۹
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
قتل پسر جوان توسط زورگیر موبایل در تهران
پسرجوان که در جریان سرقت گوشی، مالباخته رابا ضربه چاقو کشته بود، دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: شهریور امسال رهگذران در یکی از پارک‌های محله الغدیر در شرق تهران متوجه درگیری مرگبار پسر جوانی با یک موتورسوار شدند و حادثه را به پلیس گزارش دادند. تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شده و در آنجا با پیکر پسر جوان رو‌به‌رو شدند که با ضربه چاقو به قتل رسیده‌بود. کارآگاهان در جریان تحقیقات متوجه شدند که مقتول لحظاتی قبل با سارق موتورسواری که تصمیم داشته تلفن همراه او را سرقت کند، درگیر شده و با ضربه چاقو او به قتل رسیده است. کارآگاهان در بررسی دوربین‌های مداربسته هیچ ردی از قاتل پیدا نکردند و در گام بعدی سراغ اقدامات اطلاعاتی رفته و هویت و مخفیگاه متهم را در یکی از محله‌های تهران شناسایی کردند. او با هماهنگی قضایی در آنجا بازداشت شد.

گودرزی ادامه داد: متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: آن روز برای سرقت گوشی از خانه‌مان بیرون آمده و در کوچه و خیابان و پارک‌ها می‌چرخیدم تا طعمه‌ای پیدا و گوشی از وی سرقت کنم. سرانجام داخل پارک چشمانم به مقتول افتاد و تصمیم به سرقت گوشی او گرفتم. فکر می‌کردم او هم مثل طعمه‌های دیگر به‌راحتی در برابر من تسلیم می‌شود. وقتی به سراغش رفتم، آن جوان حاضر نبود گوشی‌اش را به من بدهد. من هم با چاقویی که همراه داشتم، به او ضربه زدم.

متهم با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->