رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی
سرخط خبرها

حسن‌زاده: مقابل کراپ مستحق پیروزی بودیم

  • کد خبر: ۲۱۲۱۳۹
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
حسن‌زاده: مقابل کراپ مستحق پیروزی بودیم
سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: مقابل کراپ نه تنها استحقاق شکست نداشتیم، بلکه مقابل کراپ باید برنده می‌شدیم، اما در هر صورت این موضوع جزئی از ورزش حرفه‌ای است و امیدوارم در ۲ بازی آینده بتوانیم جبران مافات کنیم.

محسن حسن‌زاده در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص شکست تیمش برابر کراپ الوند گفت: با توجه به اینکه ۳ بازیکن اصلی خود را برای این دیدار در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم از بازیکنان جوان‌مان استفاده کنیم، عملکرد خوبی داشتیم.

وی افزود: در این دیدار هوشمندانه بازی کردیم و موقعیت فراوانی به تیم کراپ ندادیم، اما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. نمی‌دانم چه حکمتی است که موقعیت‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود، اما موقعیت نه چندان ۱۰۰ درصد کراپ وارد دروازه ما شد.

سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: بازیکنانم تلاش زیادی کردند. در این چند بازی موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کنیم، اما متاسفانه به گل تبدیل نمی‌شود. در این دیدار نه تنها استحقاق شکست نداشتیم، بلکه مقابل کراپ باید برنده می‌شدیم، اما در هر صورت این موضوع جزئی از ورزش حرفه‌ای است و امیدوارم در ۲ بازی آینده بتوانیم جبران مافات کنیم.

حسن‌زاده در خصوص داوری تصریح کرد: داور مشکل به خصوصی نداشت و اگر اشتباهی هم داشت، تاثیرگذار نبود. داوران نیز به جذابیت این بازی کمک کردند.

وی در خصوص دلیل تفاوت ۲ نیم فصل متفاوت برای فرش‌آرا اظهار کرد: قطعا هر اتفاقی دلایل خود را دارد و هیچ چیزی اتفاقی نیست. در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کردیم و توقعات را افزایش دادیم، در صورتی که در شروع فصل ۶ بازیکن فرش‌آرا جدا شده بودند و به دلیل محدودیت‌های بودجه‌ای نتوانسته بودیم بازیکنان زیادی جذب کنیم، اما بازیکنان با تلاش و غیرت خود عملکرد فوق‌العاده‌ای در نیم فصل اول داشتند که توقعات را افزایش دادند.

حسن‌زاده ادامه داد: در نیم فصل دوم همیشه امتیاز گرفتن سخت است. این موضوع را هم پیش بینی کرده بودیم. به دلیل محدودیت در بازیکنان، قدرت بهادری را جذب کردیم تا با تجربه خود به تیم کمک کند که متاسفانه این اتفاق نیز رقم نخورد و به بنا به مشکلاتی نتوانست به ما کمک کند.

سرمربی فرش‌آرای مشهد تصریح کرد: در نیم فصل دوم به دلایل مختلف که نمی‌توانم آن را بیان کنم، تمرکز تیم ما بهم ریخت. کسانی که بازی‌های ما را نگاه می‌کنند، می‌توانند متوجه شوند که تیم ما با تمرکز بازی نمی‌کند. دلایل مختلفی دارد که نمی‌خواهم وارد آن شوم.

حسن‌زاده گفت: در هر صورت از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با شرایط و وضعیت سختی که داشتیم، عملکرد قابل قبولی داشتند و تلاش زیادی برای فرش‌آرا انجام دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->