دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟ سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد بازسازی صحنه سقوط و مرگ مشکوک جوان ۱۷ ساله در مشهد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن
سرخط خبرها

تامین ۷۵۴ هزار ظرفیت اقامتی در خراسان رضوی برای نوروز ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۱۲۲۷۴
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
تامین ۷۵۴ هزار ظرفیت اقامتی در خراسان رضوی برای نوروز ۱۴۰۳
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: ۷۵۴ هزار ظرفیت اقامت شب ویژه نوروز در اقامتگاه‌های رسمی، موقت و اضطراری این استان فراهم شده است.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد روز شنبه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: شروع کار برنامه ریزی برای نوروز از آبان ماه امسال آغاز شده و احصاء شبکه مسائل نوروز به تعداد ۱۰۶ مسئله و ابلاغ آن به کمیته‌های ستاد خدمات سفر صورت گرفت.

وی اظهار کرد: شروع کار ستاد خدمات سفر شهرستان‌های محور‌های مواصلاتی از دی ماه و شروع جلسات وبرنامه ریزی کمیته‌های ستاد خدمات سفر برای خدمت رسانی از آذر ماه آغاز شده و مانور خدمت نیز در اسفند ماه برگزار خواهد شد.

معاون استاندار خراسان رضوی بازه زمانی خدمت به زائران را از ۱۵ اسفندماه امسال تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ و پایان تعطیلات عید فطر تحت عنوان طرح "پوشش شوق زیارت" دانست.

وی با بیان اینکه شماره تماس ۳۷۰۴۵ ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی به صورت شبانه روز در ایام سفر برای پاسخگویی به زائرین و سامانه ۰۹۶۲۹ به صورت کشوری پاسخگوی زائران و مسافران است، افزود: در حوزه حمل و نقل ۷۵۵ دستگاه اتوبوس، ۳۲ رام قطار برای خدت رسانی به زائران در نظر گرفته شده است.

گنابادی نژاد در پایان گفت: ظرفیت ناوگان هوایی مشهد نیز ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->