نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

هاراگیری مدیران استقلال

  • کد خبر: ۲۱۲۴۷۸
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
هاراگیری مدیران استقلال
مدیران باشگاه استقلال، تاکسی دربست تیمشان را برای جهنم گرفته‌اند!

اول | استقلال بعد از پیش فصل ناامیدکننده‌ای که داشت، عملکرد خوبی در نیم فصل اول فوتبال ایران داشت و با یک شیب ملایم از تیمی در رده‌های میانی جدول، خودش را به‌عنوان قهرمان نیم فصل فوتبال ایران معرفی کرد. در حالی که همه چیز در نگاه اول فوق‌العاده به نظر می‌رسید، اما شروع بازار نقل‌وانتقالات در نیم فصل و تکرار اتفاقات ابتدای فصل به نوعی دیگر، باعث شد تا رابطه مدیریت و کادر فنی آبی‌ها یک بار دیگر کارد و پنیر شود.

دوم | جواد نکونام و علی خطیر چند روز مانده به شروع مسابقات نیم فصل دوم، جنگ را علنی می‌کنند و در برنامه فوتبال برتر، سرمربی آبی‌ها به طور رسمی اعلام می‌کند راهش از مدیرعامل باشگاه جداست! این اتفاق دقیقا از همان شب ترکش‌هایی داشت که حالا تبدیل به شلیک‌های مستقیم شده‌اند. کافی است این چند جمله که گلچینی از صحبت‌های نکونام در هفته‌های اخیر است را باهم مرور کنیم.

«باز هم می‌گویم و تکرار می‌کنم که قطعاً دوست ندارند من نتیجه بگیرم و اگر شهامت داشته باشند می‌توانند بگویند بله ما نمی‌خواهیم نکونام نتیجه بگیرد.»

«آرامش نداریم و هر روز از قصد و عمد یک داستان برای ما درست می‌کنند. به یک بازیکن کمتر پول می‌دهند و به یکی دیگر بیشتر.»

«این‌ها یک‌سری آدم هستند که دشمنی با من را به استقلال کشاندند. با من دشمنی دارید مشکلی ندارد و می‌توانیم از هم خوشمان نیاید، ولی باید با هم کار کنیم و استقلال موفق باشد.»

سوم | امروز از گوشه و کنار شنیده شد که باشگاه استقلال قصد دارد تمام ضرر و زیان ناشی از لغو اردوی این تیم در امارات را از قرارداد نکونام کسر کند. سرمربی آبی‌ها در تعطیلات نیم فصل اعلام کرد که چون باشگاه بازیکنان مورد نظرش را جذب نکرده، اجازه نخواهد داد مجموعه تیم راهی امارات شود که این تصمیم ضرری حدود ۳ میلیارد تومان را برای باشگاه استقلال به همراه داشت. مدیریت باشگاه هم امروز با همین تصمیم آخرین تیرش را به سمت سرمربی آبی‌ها شلیک کرد.

چهارم | در شرایط موجود بعید است رابطه دو طرف به این سرعت ختم به خیر شود و در این میان بدون شک بیشترین ضرر را هواداران استقلال خواهند کرد. استقلال امروز در موقعیتی است که دوگزینه روی میز دارد، نکونام یا خطیر. اولی تیمش را فعلا با ۴ امتیاز در صدر نگه داشته و بین هواداران محبوبیت دارد، اما طرف دوم این ماجرا پایگاه اجتماعی سرمربی را ندارد و به همین خاطر دست به حربه‌های مدیریتی می‌زند و تصمیماتی می‌گیرد که بدون شک در ادامه منتج به از دست رفتن صدر و موقعیت فعلی آبی هاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->