سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک
سرخط خبرها

اولین تست واکسن کرونا در آمریکا انجام شد

  • کد خبر: ۲۱۳۳۸
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
اولین تست واکسن کرونا در آمریکا انجام شد
خبرگزاری آسوشیتدپرس مدعی است اولین تست واکسن کرونا در آمریکا انجام شده است.
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتد پرس روز دوشنبه گزارش داد که محققان آمریکایی ساعاتی پیش برای اولین بار واکسنی را که ادعا می‌شود واکسن مؤثری برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید‌ــ‌۱۹ (بیماری ناشی از ویروس کرونا) است، روی یک فرد داوطلب آزمایش کرده‌اند.

دانشمندان مؤسسه تحقیقاتی «کایرز پرماننته» در ایالت واشنگتن روز دوشنبه واکسنی را که در زمانی کوتاه برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید‌ــ‌۱۹ تولید کرده‌اند به بازوی یک فرد سالم تزریق کردند.

دکتر «لیزا جکسون» رئیس تیم تحقیقاتی مؤسسه کایزر پرماننته در خصوص آزمایش این واکسن به‌روی یک فرد سالم برای اولین بار گفت: «همه می‌خواهند در این شرایط اضطراری، هر کاری از دستشان برمی‌آید، انجام دهند.»

خبرنگار آسوشیتد پرس در سیاتل واشنگتن ادعا می‌کند که شخصاً شاهد تزریق واکسن بیماری کووید‌ــ‌۱۹ به اولین فرد داوطلب بوده است. به‌گفته وی، این فرد داوطلب مادر دو دختر نوجوان و همچنین مدیر تولید و عملیات یک شرکت کوچک فعال در حوزه فناوری اطلاعات است.

همچنین خبرنگار آسوشیتد پرس در سیاتل گزارش داده است که تعداد دیگری نیز برای مورد آزمایش قرار گرفتن با این واکسن جدید داوطلب شده‌اند که قرار است ظرف یک ماه آینده واکسن جدید به ۴۵ نفر از آن‌ها تزریق شود.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->