سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است اسکان ۸ هزار زائر نوروزی طی هشت روز در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد «سید ناصر نعمتی» به عنوان مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد حاجی بگلو: واگذاری اختیار کمیسیون ماده ۵ به شهرداری‌ها باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود + ویدئو بهای بلیت قطار شهری مشهد افزایش یافت | افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه (۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
رئیس شورای شهر مشهد تشریح کرد؛

پروژه‌های شهری با رفع مشکلات مردم در حاشیه شهر

  • کد خبر: ۲۱۳۸
  • ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مدیریت شهری نه‌تنها در حاشیه شهر، بلکه در تمام نقاط شهر در این شرایط اقتصادی در حال اجرای پروژه‌ها و اقدامات مناسبی است.
به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از ایسنا، محمدرضا حیدری در خصوص پروژه‌ها و اقدامات مهم شورای شهر در راستای توسعه شهر، اظهار کرد: معمولاً رسانه‌ها و برخی از منتقدان مدیریت شهری اگر نقصی را ببینند بلافاصله بزرگ‌نمایی می‌کنند. شایسته است فعالیت‌هایی که شفاف و روشن است را همه رسانه‌ها برای ایجاد نشاط و امید جامعه به مردم منعکس کنند.
 
حیدری با بیان این‌که «اقدامات مدیریت شهری روشن و مشخص است»، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در مناطق حاشیه شهر انجام شد احداث محور انتهای بسکابادی بود. مدت‌ها بود که مردم در فضای بسته‌ای در انتهای شهرک شهید باهنر قرار داشتند که اتصال آن به شهر طرق اتفاق بسیار خوبی است.
 
وی افزود: همچنین توانستیم با توافق با فرودگاه پروژه احداث جاده محمدآباد که در شورای چهارم آغاز شده، اما مدت زمان زیادی معطل مانده را اجرا کنیم و هم اکنون در حال آسفالت‌شدن است. این جاده منطقه طرق با جمعیت 40 هزار نفر را از بن‌بست خارج می‌کند و به رشد و ارتقای اقتصادی منطقه کمک خواهد کرد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: پروژه‌ای نیز در بلوار کشاورز کار می‌شود. چندین سال است که مردم از کنارگذر خیلی نامناسب عبور می‌کردند و میان آن بولوار 50 متری به شکل خاکی وجود داشته است. احداث این پروژه اعتباری نزدیک به 10 میلیارد تومان برده است که شهرداری در این شرایط این بودجه را گذاشته و این محور در حال شکل‌گیری است.
 
وی ادامه داد: همچین پروژه چی‌گرد شهید ناصری انجام شد که می‌تواند بار ترافیکی را در آن منطقه کاهش دهد.
 
حیدری با اشاره به اجرای پروژه‌های قطارشهری یادآور شد: ان‌شاءالله در روزهای آینده شاهد افتتاح ایستگاه شهید کاوه خط دوم قطارشهری خواهیم بود که می‌تواند بخش جنوبی پیروزی و سرافزاران را برای انتقال مردم به نقاط مرکزی شهر پوشش دهد و  مردم این مناطق می‌تواند با استفاده از مترو به نقط مرکزی شهر رفت و آمد کنند
 
وی اضافه کرد: همچنین پروژه خط سه قطارشهری نیز با سرعت مناسبی در حال اجراست.
 
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به دیگر پروژه‌ها و اقدامات شهرداری، گفت: در حوزه فرهنگی هم مدیریت شهری کارهای بزرگی انجام داده است برای نمونه کتابخانه بزرگ امام خمینی(ره) مشهد بعد از 20 سال با حمایت مدیریت شهری و اختصاص رقم مناسبی به اتمام رسید و تکمیل شد.
 
وی همچنین به برخی اقدامات در حوزه‌های نرم‌افزاری و شفافیت اشاره کرد و گفت: بالاخره این اتفاقات می‌تواند پیام خوبی برای مردم داشته باشد و امیدوارشان کند که شهرداری دارد تلاش می‌کند که مشکلات شهر کاهش پیدا کند. معتقدیم تمام رسانه‌ها باید مجموعه این فعالیت‌ها را برای ایجاد امید و نشاط در شهر به گوش مردم برسانند.
 
حیدری با اشاره به زمان افتتاح پروژه‌های شهری، افزود: برای اجرای پروژه‌هایی که تعریف می‌شود بازه زمانی تعریف و منابع اجرای آن  پیش‌بینی شده و در چاچوب آن بازه زمانی کارها به نتیجه خواهد رسید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->