قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گزارشی از نمایشگاه فروش بهاره مشهد؛ قیمت مناسب در نبود کیفیت

  • کد خبر: ۲۱۵۲۵۶
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
گزارشی از نمایشگاه فروش بهاره مشهد؛ قیمت مناسب در نبود کیفیت
بیست‌و‌سومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) مشهد روز گذشته، ۱۳ اسفند‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرده و تا ۱۸ اسفند‌ماه جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، بیست‌و‌سومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) مشهد روز گذشته، ۱۳ اسفند‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرده و  تا ۱۸ اسفند‌ماه جاری ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه محصولاتی از جمله پوشاک، موادغذایی، میوه و تره‌بار، مواد پروتئینی، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، فرش ماشینی، کالای خواب و منسوجات خانگی، لوازم خانگی و ملزومات منزل و صنایع‌دستی عرضه می‌شود. طبق گفته مسئولان، در این نمایشگاه اقلامی مانند پوشاک با ۳۰ درصد و کالا‌های اساسی با ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف به‌فروش می‌رسد. از همین رو از نمایشگاه بهاره مشهد بازدیدی داشتیم تا از نزدیک وضعیت آن را با شرکت‌کنندگان و شهروندان بررسی کنیم.

قیمت‌ها نسبت به بازار مناسب‌تر بوده، اما کیفیت سطح بالایی وجود ندارد


یکی از شهروندان حاضر در نمایشگاه مشهد اظهار کرد: قیمت‌های نمایشگاه نسبت به بازار مناسب‌تر بوده و با توجه به عرضه اجناس مختلف، دسترسی و خرید برای مردم راحت‌تر است و تمام کالا‌های مورد نیاز عید و ماه رمضان در این نمایشگاه وجود دارد. کیفیت‌ها مانند سطح بازار بوده و کیفیت سطح بالایی در این نمایشگاه ندیدیم.
یکی از غرفه‌داران نمایشگاه که خرما و عسل طبیعی عرضه می‌کرد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز عنوان کرد: قیمت هر کیلو خرمایی که در این نمایشگاه عرضه می‌کنیم ۵۵ هزارتومان است، درحالی‌که همین خرما در سطح شهر با قیمت کیلویی ۸۵ هزارتومان به‌فروش می‌رسد.  

قیمت‌ها نسبت به سال‌های گذشته همچنان بالاست

شهروند دیگری نیز بیان کرد: قیمت‌ها نسبت به سال‌های گذشته همچنان بالا و کیفیت بسیار پایین است. همچنین تنوع محصولات بسیار کم است.  

یکی از فروشندگان محصولات کیف و کفش نیز به شهرآرانیوز گفت: ما تنها محصولات ایرانی با کیفیت خوب را توزیع می‌کنیم. همچنین قیمت‌ها بسیار کمتر از سطح شهر است.  
یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بهاره مشهد که ترشی‌جات و محصولات پروتئینی عرضه می‌کند، بیان کرد: محصولات از ۳۰ تا ۴۰ و بعضا تا ۵۰ درصد زیر قیمت مصرف‌کننده در حال عرضه شدن است.

عرضه آجیل با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف نسبت به بازار در نمایشگاه بهاره مشهد

یکی از فروشندگان آجیل و خشکبار نیز بیان کرد: کیفیت آجیل‌ها درجه یک است و تمام آجیل و تخمه‌ها تفت روز بوده و تازه به دست مشتری می‌رسد. قیمت‌ها حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد از سطح شهر کمتر است.

یکی از غرفه‌داران نمایشگاه که کت‌و‌شلوار عرضه می‌کرد نیز در گفت‌وگو با شهرآرانیوز عنوان کرد: در این شرایط اقتصادی سعی کرده‌ایم قیمتی‌ را در نظر بگیریم که عموم جامعه بتوانند از آن بهره‌مند شوند و در این نمایشگاه یک پیراهن و کمربند نیز همراه با کت‌و‌شلوار به خریداران عرضه می‌شود.

این نمایشگاه تا ۱۸ اسفندماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ و جمعه نیز از ساعت ۱۱ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->