دیدار محسن رضایی و مسعود پزشکیان؛ توصیه‌های رضایی به رئیس جمهور منتخب ملت خاندوزی: دریافت تنخواه از بانک مرکزی برای اولین بار صفر شد سربازان اعزامی شهریور ۱۴۰۳ بخوانند | اعلام مشوق های ویژه «سرباز ماهر» بیش از ۳ هزار ایرانی در زندان‌های ترکیه صدور یک میلیون و ۶۶۰ هزار روادید برای سفر اتباع خارجی به ایران در سال ۱۴۰۲ دیوان محاسبات با ۲۹ متقاضی ثبت نام برای ریاست | ثبت نام ۲۲ نفر برای پست دادستانی دیوان تونس خواستار توقف فوری نسل‌کشی فلسطینی‌ها شد زمان برگزاری مراسم تنفیذ ریاست جمهوری مسعود پزشکیان مشخص شد برگزاری رزمایش مشترک ایران و روسیه در دریای خزر + فیلم گزارش عملکرد وزارت خارجه در دولت سیزدهم از زبان کنعانی ناتو از آماده باش بیش از ۵۰۰ هزار سرباز تحت نظارت این ائتلاف خبرداد وزیر کشور برای شرکت در کنفرانس مواد مخدر وارد عراق شد نگرانی اسرائیل از حمله بعدی حوثی‌ها کاخ سفید: بایدن دوره ریاست جمهوری خود را کامل خواهد کرد حمله اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش رهبران جهان به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا هریس پس از انصراف بایدن: ترامپ را شکست می‌دهم پزشکیان: تحریم‌کنندگان مردم ایران به دشمن ایران سلاح شیمیایی می‌دادند واکنش اوباما به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا تغییر ساعت کاری ادارات سنندج و استان کردستان از فردا دوشنبه (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سفر رئیس‌جمهور به سیستان‌وبلوچستان و بازدید از روستا‌های سیل‌زده + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۵۸۲۴
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
سفر رئیس‌جمهور به سیستان‌وبلوچستان و بازدید از روستا‌های سیل‌زده + فیلم
رئیس‌جمهور برای بازدید میدانی از وضعیت سیل‌زدگان از فرودگاه کنارک وارد سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در جلسه امروز هیئت دولت هم، بیشترین گزارش وزرا به وضعیت امدادرسانی به مردم سیستان و بلوچستان اختصاص داشت.

برخی وزرا از جمله وزیر کشور، راه و شهرسازی و نیرو در خصوص امداد رسانی به سیستان و بلوچستان گزارش‌هایی از اقدامات دستگاه خود ارائه دادند.

سید ابراهیم رئیسی دستور و تاکید داشت که از همه ظرفیت‌ها برای امدادرسانی و پیشگیری از حوادث مشابه استفاده شود.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به گزارش بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان، ضمن تاکید بر به میدان آمدن همه دستگاه‌ها برای تسریع در امدادرسانی به سیل‌زدگان، به احتمال وقوع بارش‌های جدید نیز اشاره کرد و پیش‌بینی تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارات و حوادث احتمالی را خواستار شد.

وزیر راه و شهرسازی هم رئیس‌جمهور را در سفر به سیستان و بلوچستان همراهی می‌کند.

این سیل تاکنون تلفات جانی نداشته است.

در جریان سفر رئیس‌جمهور برای بررسی آخرین وضعیت سیل‌زدگان وارد شهر نگور مرکز شهرستان دشتیاری از روستا‌های درگیر سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان شد و از وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان این منطقه بازدید کرد.

رئیسی با مردم محلی گفتگو و دستورات لازم جهت تسریع در روند امدادرسانی را صادر کرد.

آشنایی با گروه‌های امدادرسانی و در جریان کار قرار گرفتن از نزدیک یکی از اهداف این سفر عنوان شده است. در این سفر هم‌چنین درباره اقداماتی که باید برای بهبود وضعیت سیل زدگان انجام شود، تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی درباره این سفر گفت: شخصا به سیستان و بلوچستان آمدم تا درباره احتمال وقوع سیل مجدد و نیز رسیدگی به وضعیت سیل‌زده‌ها تشکیل جلسه داده و موضوع را بررسی کنیم.

سفر رئیسی به سیستان و بلوچستان اسفند ۱۴۰۲

رئیسی هم‌چنین از مناطق سیل‌زده استان سیستان‌وبلوچستان به صورت هوایی بازدید کرد.

حضور رییس جمهور در مناطق سیلزده دشتیاری و گفت‌وگو با سیل زدگان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->