کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۶ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۶ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (دوشنبه ۲۵ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۲۵ تیر) + آموزش ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران چیست؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (یکشنبه ۲۴ تیر) تحقیقات جدید در مورد تاثیر امواج موبایل و دکل‌های اطراف بر سلامت + راه‌های مقابله اجرای بازی‌های قدیمی ویندوز روی آیفون + دانلود اپلیکیشن UTM SE علت از دسترس خارج شدن ربات همسترکامبت (یکشنبه ۲۴ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۲۴ تیر) + آموزش آیا داشتن چند اکانت «همستر کامبت» روی یک دستگاه تقلب محسوب می‌شود؟ + پاسخ سازندگان بازی بالاخره سازندگان «همستر کامبت» زمان رسمی ایردراپ را اعلام کردند + جزئیات آخرین عکس تلسکوپ «جیمز وب» یک جفت کهکشان در‌هم‌تنیده را نشان می‌دهد + تصویر سال ۲۰۲۵ منتظر اولین المپیک ورزش‌های الکترونیک باشید اتحادیه اروپا اجرای قانون هوش مصنوعی را از ۲۰ روز دیگر آغاز می‌کند کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (شنبه ۲۳ تیر) شرکت متا محدودیت‌های حساب‌های ترامپ در اینستاگرام و فیس بوک را لغو کرد کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۲۳ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (جمعه ۲۲ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۲۲ تیر) + آموزش مدل جدید هوش مصنوعی مایکروسافت می‌تواند صدایی کاملا شبیه به انسان تولید کند
سرخط خبرها

اُفود در یک ماه به سهم ۲۰ درصدی بازار سفارش غذای آنلاین مشهد رسیده است

  • کد خبر: ۲۱۶۵۷۰
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
اُفود در یک ماه به سهم ۲۰ درصدی بازار سفارش غذای آنلاین مشهد رسیده است
«اُفود» به‌عنوان راهکار گروه گلرنگ برای رقابت با «اسنپ‌فود»، مدعی است که توانسته در مدت یک ماه فعالیت، ۲۰ درصد از بازار روزانه سفارش غذا آنلاین در مشهد را از آن خود کند.

به گزارش شهرآرانیوز - براساس آماری که اُفود در اختیار دیجیاتو قرار داده است، این شرکت توانسته در بازه یک‌ماهه فعالیت خود، بیش از ۱۶۰۰ عرضه‌کننده «وندور» را جذب کند که ۵۰ درصد از فروشگاه‌های بازار آنلاین مشهد را در بر می‌گیرد.

نکته جالب میزان فروش وندورهاست؛ آمار ارائه‌شده حاکی از آن است که فروش وندور‌های فعال در اُفود در مدت ۳ روز معادل فروش ۳۰ روزه آنها در پلتفرم رقیب (اسنپ‌فود) بوده است.

ورود اُفود به‌عنوان رقیبی تازه‌نفس به بازار سفارش آنلاین غذا می‌تواند انحصار ناخواسته ایجادشده در این بازار را بشکند؛ البته این شرکت نگاهی هم به سود خوابیده در این بازار دارد.

امید سلامی پرگو، مدیرعامل اُفود، پیش‌تر اندازه بازار سفارش غذا در ایران را ۳.۵ میلیارد دلار برآورد کرده بود که ۱۷ درصد آن (نزدیک به ۶۰۰ میلیون دلار) سهم ارسال غذای آنلاین است. براساس نرخ کنونی دلار، این رقم به بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد. به گفته سلامی پرگو، ۸۵ درصد از این بازار، سهم اسنپ‌فود است.

پیش‌ازاین، استارتاپ‌های دیگری نیز درزمینه سفارش آنلاین غذا فعال بودند که اکثر آنها از بازار خارج شده‌اند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->