کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۱ تیر) + آموزش چرا اپل هوش مصنوعی‌اش را برای دستگاه‌های قدیمی‌تر عرضه نمی‌کند؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۳۱ خرداد) + آموزش فیلم کامل میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان با حضور محمد فاضلی و سیدمحمد بهشتی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) راهکارهایی برای مراقبت از گوشی هوشمند در گرمای فصل تابستان مونولیت اسرارآمیز دوباره برگشت | پای بیگانگان وسط است یا هنرمندان؟ بسته الحاقی بازی «الدن رینگ» موفق‌ترین بسته‌ الحاقی تاریخ ویدئوگیم! کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۳۰ خرداد) + آموزش آیا اپل پروژه ویژن پرو ۲ را کنار گذاشته است؟ درباره گجت Xreal که برای استفاده بهتر از عینک‌های واقعیت افزوده ساخته شده سامسونگ برای تصویربرداری مراسم افتتاحیه المپیک پاریس از ۲۰۰ گلکسی S۲۴ اولترا استفاده می‌کند خالق تیک‌تاک از «وی»، رقیب اینستاگرام، رونمایی کرد کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۹ خرداد) + آموزش مغز مردان موقع پدر شدن تغییر می‌کند! کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) بسته‌های هدیه همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر (۱۴۰۳) + روش فعالسازی بسته‌های هدیه ایرانسل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر (۱۴۰۳) + روش فعالسازی کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۲۸ خرداد) + آموزش
سرخط خبرها

اُفود در یک ماه به سهم ۲۰ درصدی بازار سفارش غذای آنلاین مشهد رسیده است

  • کد خبر: ۲۱۶۵۷۰
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
اُفود در یک ماه به سهم ۲۰ درصدی بازار سفارش غذای آنلاین مشهد رسیده است
«اُفود» به‌عنوان راهکار گروه گلرنگ برای رقابت با «اسنپ‌فود»، مدعی است که توانسته در مدت یک ماه فعالیت، ۲۰ درصد از بازار روزانه سفارش غذا آنلاین در مشهد را از آن خود کند.

به گزارش شهرآرانیوز - براساس آماری که اُفود در اختیار دیجیاتو قرار داده است، این شرکت توانسته در بازه یک‌ماهه فعالیت خود، بیش از ۱۶۰۰ عرضه‌کننده «وندور» را جذب کند که ۵۰ درصد از فروشگاه‌های بازار آنلاین مشهد را در بر می‌گیرد.

نکته جالب میزان فروش وندورهاست؛ آمار ارائه‌شده حاکی از آن است که فروش وندور‌های فعال در اُفود در مدت ۳ روز معادل فروش ۳۰ روزه آنها در پلتفرم رقیب (اسنپ‌فود) بوده است.

ورود اُفود به‌عنوان رقیبی تازه‌نفس به بازار سفارش آنلاین غذا می‌تواند انحصار ناخواسته ایجادشده در این بازار را بشکند؛ البته این شرکت نگاهی هم به سود خوابیده در این بازار دارد.

امید سلامی پرگو، مدیرعامل اُفود، پیش‌تر اندازه بازار سفارش غذا در ایران را ۳.۵ میلیارد دلار برآورد کرده بود که ۱۷ درصد آن (نزدیک به ۶۰۰ میلیون دلار) سهم ارسال غذای آنلاین است. براساس نرخ کنونی دلار، این رقم به بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد. به گفته سلامی پرگو، ۸۵ درصد از این بازار، سهم اسنپ‌فود است.

پیش‌ازاین، استارتاپ‌های دیگری نیز درزمینه سفارش آنلاین غذا فعال بودند که اکثر آنها از بازار خارج شده‌اند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->