پیام تسلیت اسماعیل هنیه در پی درگذشت مادر سید حسن نصرالله بایدن: حمله عظیم پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل ویرانگر بود صهیونیست‌ها نتانیاهو را قاتل خواندند / درگیری پلیس با تظاهرات کنندگان در تل‌آویو + فیلم وزرای دفاع آمریکا و چین دیدار می‌کنند حماس: خروج اشغالگران از غزه و توقف جنگ اولویت اصلی است هزاران نفر در فلسطین اشغالی علیه نتانیاهو تظاهرات کردند + فیلم (۵ خرداد ۱۴۰۳) پیام آیت‌الله میرباقری دربارۀ حضور در انتخابات بورل خطاب به اسرائیل: دستورات دیوان بین‌المللی کیفری الزام‌آور است تاکید سران قوا بر ایجاد فضای‌ انتخاباتی |نحوه ثبت‌نام اعلام شد گفت‌وگوی «لاوروف» با سرپرست وزارت امور خارجه مرگ خلبان نیروی هوایی انگلیس در پی سانحه هوایی نایب رئیس پارلمان بحرین: به زودی روابط خود را با ایران از سر می‌گیریم ابراز همدردی ۱۱۵ نفر از سران کشورها، سازمان‌ها و شخصیت‌های بین‌المللی با ملت ایران هزاران شهرک‌نشین صهیونیست به خیابان‌ها ریختند چهار کشتی آمریکایی در سواحل فلسطین به گل نشستند تداوم حملات حزب‌الله به مواضع و تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی حمله سنگین حزب الله به المطله | برق قطع شد (۵ خرداد ۱۴۰۳) خانواده اسرای صهیونیست: بدون توقف جنگ، توافق مبادله اسرا امضا نخواهد شد مقام صهیونیست: توقف جنگ علیه غزه به معنی شکست اسرائیل است مخبر در دیدار با رئیس جمهور عراق: راهبرد ما ادامه خواهد یافت
سرخط خبرها

لاپید: شمار نظامیان ما برای درگیری در شمال کافی نیست

  • کد خبر: ۲۱۶۸۰۰
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
لاپید: شمار نظامیان ما برای درگیری در شمال کافی نیست
رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد که این رژیم برای جنگ در شمال سرزمین‌های اشغالی نظامیان کافی در اختیار ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، اختلافات میان مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص درگیری‌های جاری و درگیری‌های احتمالی پیشرو در سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که «یاییر لاپید» رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی در سخنانی شمار فعلی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی برای جنگ در جبهه شمالی این رژیم را کافی ندانسته است.

همچنین لاپید اعلام کرده است که در صورت عدم اعزام یهودیان «حریدی» به خدمت نظامی، رژیم صهیونیستی حق ندارد شمار بیشتری از شهرک‌نشینان را به خدمت در قالب نیروهای ذخیره فرا بخواند.

این در حالی است که «اسحاق یوسف» خاخام ارشد سرزمین‌های اشغالی شنبه‌شب در سخنانی تهدیدآمیز تاکید کرده بود: اگر کابینه اسراییل ما را مجبور کند که به ارتش بپیوندیم همگی این منطقه را ترک خواهیم کرد.

پیش از این «بنی گانتز» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرده بود که لایحه قانون نظامی که احزاب موسوم به حریدیم به دنبال تصویب آن هستند باعث وقوع درگیری‌های خطرناک در اراضی اشغالی خواهد شد.

وی در ادامه گفت که این درگیری‌های خطرناک بر روی عملکرد ارتش رژیم صهیونیستی سایه می‌اندازد. گانتز اضافه کرد: لایحه قانون نظامی پیشنهادشده خوب نیست.

سابق بر این روسای احزاب حریدیم با ارسال یک نامه خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در صورت عدم تصویب این قانون برای انحلال کابینه تلاش خواهند کرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->