لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه زمان مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول دیدار روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد
سرخط خبرها

نظرسنجی در سرزمین های اشغالی: نتانیاهو نخواهد ماند

  • کد خبر: ۲۱۷۲۶۲
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
نظرسنجی در سرزمین های اشغالی: نتانیاهو نخواهد ماند
تازه ترین نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که اکثرساکنان سرزمین‌های اشغالی بر این باورند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی و رهبر حزب لیکود نخواهد توانست مقام نخست وزیری را حفظ کند.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس این نظرسنجی که شبکه کان رژیم صهیونیستی انجام داده، در صورتی که انتخابات پارلمانی (کنست) در سرزمین‌های اشغالی برگزار شود، حزب «اردوگاه دولتی» به رهبری «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ و وزیر جنگ اسبق این رژیم خواهد توانست به تنهایی ۳۰ کرسی کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی را کسب کند.

براساس این نظرسنجی، محبوبیت حزب لیکود به ریاست نتانیاهو، کاهش یافته و در صورت برگزاری انتخابات تنها خواهد توانست ۲۱ کرسی را به دست آورد.

این نظرسنجی نشان می دهد که حزب یش عَتید (آینده‌ای هست) به ریاست «یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون و نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نیز در صورت برگزاری انتخابات ۱۴ کرسی کسب خواهد کرد.

حزب شاس به رهبری «آریه درعی» از احزاب کنونی ائتلافی با حزب لیکود و دولت کنونی رژیم صهیونیستی نیز ۱۰ کرسی را از آن خود خواهد کرد.

همچنین حزب «عتسماه یهودیت» [قدرت یهود] به رهبری ایتامار بن گویر، وزیر «امنیت داخلی» ۸ کرسی، احزاب اتحاد یهودیت توراتی (یهدوت هتوراه) ائتلافی از دو حزب سنت‌گرای یهودی آگودات اسرائیل و دگل تورات به رهبری «اسحاق گلدکنوف» و «موشه گافنی» ۷ کرسی،

حزب فهرست یکپارچه به رهبری «منصور عباس» و حزب «امید جدید» به رهبری «جدعون ساعر»، حزب «ائتلاف الطیبی» هر یک ۵ کرسی کسب خواهند کرد.

براساس نظر شرکت کنندگان در این نظرسنجی، حزب «اسرائیل بیتینو» (اسرائیل خانه ماست) به رهبری آویگدور لیبرمن وزیر اسبق جنگ رژیم صهیونیستی ۱۱ و حزب «میرتس» به رهبری «زهاوا گالون» ۴ کرسی به دست خواهند آورد.

به دنبال طوفان الاقصی و ناتوانی رژیم صهیونیستی و کابینه نتانیاهو برای آزادی اسرای اسرائیلی، مقبولیت بی بی در محافل سیاسی صهیونیست به شدت کاهش یافته و بسیاری آینده سیاسی وی را تاریک ارزیابی می‌کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->