تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌
سرخط خبرها

حمایت رییس جمهور آمریکا از تغییر رهبری اسرائیل

  • کد خبر: ۲۱۷۴۷۸
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
حمایت رییس جمهور آمریکا از تغییر رهبری اسرائیل
رئیس جمهور آمریکا از چاک شومر که بشدت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل را مورد انتقاد قرار داد و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین های اشغالی شد, حمایت کرد مواضع رهبر سنا را ستود.

به گزارش شهرآرانیوز، بایدن گفت که شومر به عنوان بالاترین مقام یهودی آمریکایی در نظام سیاسی آمریکا «سخنرانی خوبی» در مورد اسرائیل کرد.

وی افزود: من فکر می‌کنم که او در مورد نگرانی جدی سخن گفت که بسیاری از آمریکایی‌ها نیز با آن موافقند.

شومر پیش تر در شدیدترین انتقاد علنی یک مقام آمریکایی از نتانیاهو، خواستار برگزاری انتخاباتی در فلسطین اشغالی برای تعیین نخست‌ وزیر جدید رژیم صهیونیستی به جای او شد.

شومر که بلند پایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا است، در اظهاراتی در صحن مجلس سنا گفت: ائتلاف نتانیاهو بعد از ۷ اکتبر دیگر هیچ تناسبی با نیازهای (رژیم) اسرائیل ندارد.

وی گفت: دنیا از آن موقع به بعد دچار تغییراتی شگرف شده و اسرائیلی‌ها هم‌اکنون دارند با چشم‌اندازهایی در حکمرانی که در گذشته گیر کرده است، خفه می‌شوند.

رهبر حزب اکثریت در مجلس سنای آمریکا همچنین گفت که نتانیاهو اجازه داد حیات سیاسی او بر منافع اسرائیل پیشی بگیرد و بدین طریق راهش را گم کرد.

شومر از همسویی نتانیاهو با سیاستمداران راست‌ افراطی در کابینه اسرائیل نیز انتقاد کرد و افزود که این سیاست موجب شده حمایت‌های عمومی از (رژیم) اسرائیل به پائین‌ترین سطوح در طول تاریخ تنزل پیدا کند. چنانچه (رژیم) اسرائیل به دولت مطرود تبدیل شود دوام نخواهد آورد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->