تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ روز‌های فارسی فوتسال آسیا قرقیزستان حریف بعدی افغانستان در مقدماتی جام جهانی فوتسال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و عراق (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افغانستان با پیروزی در برابر عراق برای صعود به جام جهانی امیدوار ماند طالبان: سه کشور همسایه زمینه حضور داعش را در منطقه فراهم کرده‌اند پخش زنده بازی افغانستان و عراق انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: ما در جام ملت‌های آسیا تازه واردیم

  • کد خبر: ۲۱۸۲۰۶
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: ما در جام ملت‌های آسیا تازه واردیم
مجید مرتضایی با بیان اینکه تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های آسیا تازه وارد است گفت: ما با یک تیم جوان و خوب به این مسابقات می‌رویم.

به گزارش شهرآرانیوز، در هفته‌های آینده مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا به میزبانی تایلند و با حضور تیم‌‍‌های با سابقه و قدرتمند آسیا برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتسال افغانستان هم با کادر فنی مشهدی برای اولین بار در تاریخ این کشور موفق شده است که جواز حضور در این مسابقات را به دست آورد.

هرچند انتشار لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای اردوی تایلند واکنش‌های زیادی در میان رسانه‌های افغانستان داشته است، اما مجید مرتضایی، سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان در گفتگو با شهرآرانیوز می‌گوید که افغانستان سرشار از استعداد‌های فوتسال است و ما نگرانی در این باره نداریم.

مجید مرتضایی با بیان اینکه تیم ملی فوتسال افغانستان ترکیبی از بازیکنان با تجربه، خوب و جوان است گفت: عده‌ای هم بودند که نتوانستند به ما اضافه شوند. ما این افراد را به تیم ملی دعوت کردیم، اما این بازیکنان بنا به دلایل شخصی نتوانستند به تیم ملی بیایند. ما تلاش زیادی کردیم که این بازیکنان را کنار خودمان داشته باشیم، اما نشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان خاطرنشان کرد: این افراد دعوت شدند، بنا به دلایلی نیامدند و افراد جدیدی جایگزین اینها شدند، این درحالی است که خود این افراد هم جایگزین افراد دیگری در تیم ملی بودند.

مرتضایی تاکید کرد: تیم ملی فوتسال افغانستان خوشبختانه استعداد‌های زیادی دارد و ما در همه زمینه‌ها جایگزین داریم و این اتفاق خوبی است. امروز هم بازیکنانی داریم که با انرژی زیادی دوست دارند برای کشورشان بازی کنند.

او تصریح کرد: تیم ملی فوتسال افغانستان بسیار سرحال و آماده هستند و آینده بسیار خوبی در انتظار آنها است. بازیکنان بسیار خوبی به تیم ملی اضافه شدند، فقط تجربه بازی ملی آنها کم است که انشالا در بازی‌های دوستانه‌ای که قبل از آغاز این تورنمنت داریم و به همین خاطر زودتر و در روز‌های آینده به تایلند می‌رویم این موضوع هم حل خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان ادامه داد: ما با یک تیم فوق العاده به این مسابقات می‌رویم و به ملت خوب افغانستان قول می‌دهیم که تیم ملی افغانستان با تمام انرژی و توان برای کشورشان بازی کنند و مثل عملکردش در ماه‌های گذشته در این مسابقات هم شگفتی‌ساز شود.

مرتضایی با اشاره به اینکه ما تازه وارد هستیم و برای اولین بار است که تیم ملی فوتسال افغانستان تاکنون در این مسابقات حضور نداشته افزود:، اما امیدوار هستیم که بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. اما می‌دانم که ۱۶ تیم قدرتمند آسیا به جام ملت‌ها آمده‌اند و این کار بسیار سخت است، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->