بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی
سرخط خبرها

ویزای دو بازیکن جوان ایران صادر نشد

  • کد خبر: ۲۱۸۷۸۲
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
ویزای دو بازیکن جوان ایران صادر نشد
دو بازیکن جوان تیم ملی فوتبال ایران به دلیل صادر نشدن ویزا نتوانستند تیم ملی را در بازی با ترکمنستان همراهی کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران هفتم فروردین ماه در ترکمنستان مقابل تیم ملی این کشور قرار خواهد گرفت.

در بازی رفت تیم ملی موفق شد در ورزشگاه آزادی با ۵ گل حریفش را شکست دهد و شانس خود را برای صعود از گروه افزایش دهد.

در بازی برگشت، اما تیم ملی به طور قطع کار سخت‌تری مقابل ترکمن‌ها دارد به خصوص اینکه تیم ملی فوتبال ایران هیچ گاه در تاریخ تقابل‌های خود با ترکمن‌ها موفق نشده در خاک این کشور به برتری برسد که بردن این تیم در بازی آتی می‌تواند به عنوان اولین برتری تیم ملی ایران در خاک ترکمنستان در تاریخ حک شود.



تیم ملی در این بازی سردار آزمون را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. هرچند که این بازیکن در ترکمنستان حضور دارد و حتی پدرش نیز در این کشور به استقبال ملی‌پوشان ایران رفته است.

علیرضا جهانبخش  و مهدی ترابی نیز دیگر غایبان تیم ملی در بازی با ترکمنستان محسوب می‌شوند که گفته شده به دلیل سرماخوردگی قادر به همراهی تیم ملی در این بازی نیستند.

اما در سفر به ترکمنستان دو غایب دیگر نیز وجود داشت. این دو بازیکن مهدی لیموچی و آرشا شکوری، هستند که به دلیل صادر نشدن ویزا نتوانستند در این بازی ملی‌پوشان را همراهی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->